Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jag är god för att jag röstade på Habina och bollen för att hon inte gjorde det.Artline röstar på Hedinn.
Jag tror hon är ulv och försökte rädda misti, Sedan tror jag att DD är god pågrund av Habina och att Bollen är god för att hon inte följde den lätta vägen och röstade på Habina
Nä för att Habina uttalande om varför de inte käkade digSå jag är god för att jag röstade på Habina och bollen för att hon inte gjorde det.
typ världens godaste ju! ser ut som pannkakor fast är helt annorlunda, man gör på bovete istället och toppar med riktig mat istället för sötsliskiga saker (linser, valnötter, solrosfrön, soltorkade tomater och vegansk färskost på mina ikväll )inte för att jag vet vad galetter är, men det är nog roligare än att vänta på att folk ska rösta
att vänta på att folk ska rösta känns ungefär som att vänta på att färg ska torka.....
Jo på Hedinn
NejNu hoppas jag den där otåliga LL satt med en färdig uppdatering, så det går undan.
Ja något sådant. Medan mitt mobilbatteri var på typ 2%bollen och Hedinn röstade väl innan ni gick loss med OT i typ hundra sidor
Så oförutseende av dig, du kunde väl skrivit medans du vänta.
Vadå ot?bollen och Hedinn röstade väl innan ni gick loss med OT i typ hundra sidor
sorry ... missade ( det händer btw )bollen och Hedinn röstade väl innan ni gick loss med OT i typ hundra sidor
Inga röständringar får göras! Uppdatering på väg.
Men jag pallar väl inte sitta vid datorn hela tiden, ni kunde ju behövt ännu en evighet på er, minst!Så oförutseende av dig, du kunde väl skrivit medans du vänta.
fnissar fortfarande åt din sex_dlSex-dl
19:36 Hedinn röstar på Artline
20:18 bollen__ röstar på Hedinn
21:40 Derring-Do röstar på Hedinn
21:41 Artline röstar på Hedinn