Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vore Diana ond så antar jag att hon skulle försöka hjälpa ulven att få ut den välsignade.. Men det är svårt att spekulera om.. Dock tror jag snurrfian visste vilken sida Diana valt.
Det förutsätter ju att Diana skulle veta vem som är välsignad... Ulvarna lär ju inte ha vetat själv förrän inatt...

Jag lutar fortfarande åt att rösta på Artline (det vore ju som sagt åtminstone omväxling att bli lurad av någon annan). Men nu har hon fått mig att tveka igen. :banghead:
Jag är ju rätt övertygad om att det är rätt val. För min personliga del spelar det dock ingen större roll just nu, bara jag får gå och lägga mig, oavsett om det är pga att leken tar slut eller jag dör. Tänker ni vänta till 22 kommer jag inte vara vaken, ska upp imorgon bitti. Så då önskar jag er lycka till och hoppas ni gör rätt val. :)

Jag är ju rätt övertygad om att det är rätt val. För min personliga del spelar det dock ingen större roll just nu, bara jag får gå och lägga mig, oavsett om det är pga att leken tar slut eller jag dör. Tänker ni vänta till 22 kommer jag inte vara vaken, ska upp imorgon bitti. Så då önskar jag er lycka till och hoppas ni gör rätt val. :)
Jag tycker du borde ändra röst :p

Äh, jag ger mig.
Derring-Do röstar på Hedinn
För att Artline lyckats övertyga mig om att hon kanske är Diana ändå, och då borde Hedinn vara ulven.

Artline röstar på Hedinn.
Jag tror hon är ulv och försökte rädda misti, Sedan tror jag att DD är god pågrund av Habina och att Bollen är god för att hon inte följde den lätta vägen och röstade på Habina

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 921
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 132
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 549
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?