Hedinn
Moderator
Jag syftade visserligen på ikväll...jag å andra sidan har en hel del av det ena men inget av det andra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag syftade visserligen på ikväll...jag å andra sidan har en hel del av det ena men inget av det andra
Det förutsätter ju att Diana skulle veta vem som är välsignad... Ulvarna lär ju inte ha vetat själv förrän inatt...Vore Diana ond så antar jag att hon skulle försöka hjälpa ulven att få ut den välsignade.. Men det är svårt att spekulera om.. Dock tror jag snurrfian visste vilken sida Diana valt.
det är lördag och du surplar vin!Så sent?! Jag vill ju sova!
Jag hade tänkt en meteorit"Å sen började det brinna å alla dog".
me tooJag syftade visserligen på ikväll...
Det beror på hur duktig tjuv hon är.Sedan är Diana imun mot ett käk..Det förutsätter ju att Diana skulle veta vem som är välsignad... Ulvarna lär ju inte ha vetat själv förrän inatt...
Med duktig menar jag att hon snott av de med någon kraft att sno av.Det beror på hur duktig tjuv hon är.Sedan är Diana imun mot ett käk..
Hade jag varit ulv så hade du blivit käk den natten som paddi käkades. Jag hade koll på att du ville ut innan fredag.Kan vi inte bara köra handuppräckning för alla levande ulvar så lovar jag att rösta sen.
Jag är ju rätt övertygad om att det är rätt val. För min personliga del spelar det dock ingen större roll just nu, bara jag får gå och lägga mig, oavsett om det är pga att leken tar slut eller jag dör. Tänker ni vänta till 22 kommer jag inte vara vaken, ska upp imorgon bitti. Så då önskar jag er lycka till och hoppas ni gör rätt val.Jag lutar fortfarande åt att rösta på Artline (det vore ju som sagt åtminstone omväxling att bli lurad av någon annan). Men nu har hon fått mig att tveka igen.
Fan, jag hade missat att Diana var imun mot ett käk. Frågan är om du är en ulv med koll eller en Diana med koll.Det beror på hur duktig tjuv hon är.Sedan är Diana imun mot ett käk..
inte för att jag vet vad galetter är, men det är nog roligare än att vänta på att folk ska röstaKan ni rösta, jag vill göra galetter nu.
Jag tycker du borde ändra röstJag är ju rätt övertygad om att det är rätt val. För min personliga del spelar det dock ingen större roll just nu, bara jag får gå och lägga mig, oavsett om det är pga att leken tar slut eller jag dör. Tänker ni vänta till 22 kommer jag inte vara vaken, ska upp imorgon bitti. Så då önskar jag er lycka till och hoppas ni gör rätt val.
I Väntan På Godot känns som en passande beskrivning...inte för att jag vet vad galetter är, men det är nog roligare än att vänta på att folk ska rösta
att vänta på att folk ska rösta känns ungefär som att vänta på att färg ska torka.....
Haha till vem?Jag tycker du borde ändra röst