Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart ringer nog grannarna på och undrar vad jag skrattar åt...
"Det går en ängel kring vårt hus, han bär på två förgyllda ljus. Han har en bok uti sin hand, nu somna vi i Jesu namn."
Alltså, det blir ju minst tre händer?![]()
Eh ja, och de är väl änglar? I alla fall på Gotham Tower i Singapore
Jag tänker mig att ängeln nog kan bära 2 ljus med en hand? Det kanske är en kandelaber? Nu ska du inte vara så bokstavlig, har du sett hur servitriser/servitörer trollar?![]()
Haha nädå...![]()
Eh ja, och de är väl änglar? I alla fall på Gotham Tower i Singapore
![]()
jag hoppas att barnen somnar före mig och maken jag...
![]()
Eller käkar... då ringer de nog till männen i vita rockar och...Alternativt "vi håller på och lynchar en person".![]()
Kom precis hem. Hade dåligt batteri på mobilen. 1 %. Tror du att jag är sista ulven så har du fel.(Var är @Artline förresten, sitter hon och inväntar slutställningen i röstningen för att sedan kunna avgöra?)
Jag tänkte inte på extrarösten... Du har givetvis rätt gällande den.Jag är fortfarande inställd på att Artline skulle kunna vara den sista ulven och Hedinn Diana, men jag kan ha helfel.
Men eftersom Artline sannolikt har nyckeln och därmed utslagsröst behöver vi samla våra röster på henne för att kunna lyncha henne. (Var är @Artline förresten, sitter hon och inväntar slutställningen i röstningen för att sedan kunna avgöra?)
- Om vi inte samlar rösterna och Artline är ulven har vi förlorat, det lär ju inte finnas nått beskydd kvar så då kan hon styra 1-1 röstningen som blir imorgon (om det finns någon god kvar då).
- Om vi samlar rösterna men Artline är Diana så har goda fortfarande en chans om nyckeln lottas vidare till en god.
- Om Artline lynchas och är god så hänger godas chanser dels på tur i lotteriet och dels på att Diana måste ha valt goda sidan...
@bollen__ vad tror du om mitt resonemang? Hur säker känner du dig på Hedinn vs. Artline?
Och @Hedinn hur tänkte du när du sa att vi kanske hade råd att lyncha dig för att få saker att klarna? För om Artline är ulv och sitter med utslagsröst har vi väl inte råd att lyncha nån annan? Eller är det du som är ulven ändå?
Jag är inte säker på någotJag är fortfarande inställd på att Artline skulle kunna vara den sista ulven och Hedinn Diana, men jag kan ha helfel.
Men eftersom Artline sannolikt har nyckeln och därmed utslagsröst behöver vi samla våra röster på henne för att kunna lyncha henne. (Var är @Artline förresten, sitter hon och inväntar slutställningen i röstningen för att sedan kunna avgöra?)
- Om vi inte samlar rösterna och Artline är ulven har vi förlorat, det lär ju inte finnas nått beskydd kvar så då kan hon styra 1-1 röstningen som blir imorgon (om det finns någon god kvar då).
- Om vi samlar rösterna men Artline är Diana så har goda fortfarande en chans om nyckeln lottas vidare till en god.
- Om Artline lynchas och är god så hänger godas chanser dels på tur i lotteriet och dels på att Diana måste ha valt goda sidan...
@bollen__ vad tror du om mitt resonemang? Hur säker känner du dig på Hedinn vs. Artline?
Och @Hedinn hur tänkte du när du sa att vi kanske hade råd att lyncha dig för att få saker att klarna? För om Artline är ulv och sitter med utslagsröst har vi väl inte råd att lyncha nån annan? Eller är det du som är ulven ändå?
Vad var det som gjorde att du fick för dig att art är ulven?Jag är fortfarande inställd på att Artline skulle kunna vara den sista ulven och Hedinn Diana, men jag kan ha helfel.
@Derring-Do , det undrar jag också. Jag är faktiskt inte alltid ondVad var det som gjorde att du fick för dig att art är ulven?
Eh, får jag svara vet inte? Jag tror inte att du är varesig ulv eller Diana, så då har jag Artline och Hedinn kvar som kandidater på de rollerna, och då känns Hedinn som troligare Diana.Vad var det som gjorde att du fick för dig att art är ulven?