Snurrfian
Moderator
Dig tänker jag inte ens prata medDet är bara jag som är god i den här leken...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dig tänker jag inte ens prata medDet är bara jag som är god i den här leken...![]()
Dig tänker jag inte ens prata meddumma du
![]()
Framförallt andrarösten på bsf känns onödig som ulv men även andra rösten på Habina.Vad är det som gör att mina röster är sämre än Arts?
Sex-DL?Sex-dl
19:36 Hedinn röstar på Artline
20:18 bollen__ röstar på Hedinn
Sex-dl
19:36 Hedinn röstar på Artline
20:18 bollen__ röstar på Hedinn
Habina dåSex-dl
n
Nää, inte allaNope allla har tyckt att jag varit god ju -weird
![]()
Habina då![]()
Ät godisVar inte så pryd. Jag sitter här i min ensamhet (mössen i väggen räknas inte som sällskap) och dricker MJÖLK. I väntan på en dl som aldrig verkar ske.
Jag dricker i alla fall vin, men nåt sex har jag inte.Var inte så pryd. Jag sitter här i min ensamhet (mössen i väggen räknas inte som sällskap) och dricker MJÖLK. I väntan på en dl som aldrig verkar ske.
Så du vill avla ulvbebisar?Var inte så pryd. Jag sitter här i min ensamhet (mössen i väggen räknas inte som sällskap) och dricker MJÖLK. I väntan på en dl som aldrig verkar ske.
Så du vill avla ulvbebisar?![]()
Klart ulvar kör doggyNä, jag är nöjd bara det blir lite doggy style av det hela.![]()
jag hoppas att barnen somnar före mig och maken jag...
![]()