Snurrfian
Moderator
Dig tänker jag inte ens prata med dumma duDet är bara jag som är god i den här leken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dig tänker jag inte ens prata med dumma duDet är bara jag som är god i den här leken...
Dig tänker jag inte ens prata med dumma du
Framförallt andrarösten på bsf känns onödig som ulv men även andra rösten på Habina.Vad är det som gör att mina röster är sämre än Arts?
Sex-DL?Sex-dl
19:36 Hedinn röstar på Artline
20:18 bollen__ röstar på Hedinn
Sex-dl
19:36 Hedinn röstar på Artline
20:18 bollen__ röstar på Hedinn
Habina dåSex-dl
n
Nää, inte allaNope allla har tyckt att jag varit god ju -weird
Habina då
Ät godisVar inte så pryd. Jag sitter här i min ensamhet (mössen i väggen räknas inte som sällskap) och dricker MJÖLK. I väntan på en dl som aldrig verkar ske.
Jag dricker i alla fall vin, men nåt sex har jag inte.Var inte så pryd. Jag sitter här i min ensamhet (mössen i väggen räknas inte som sällskap) och dricker MJÖLK. I väntan på en dl som aldrig verkar ske.
Så du vill avla ulvbebisar?Var inte så pryd. Jag sitter här i min ensamhet (mössen i väggen räknas inte som sällskap) och dricker MJÖLK. I väntan på en dl som aldrig verkar ske.
Så du vill avla ulvbebisar?
Nä, jag är nöjd bara det blir lite doggy style av det hela.
Klart ulvar kör doggyNä, jag är nöjd bara det blir lite doggy style av det hela.
vilken ängel!jag hoppas att barnen somnar före mig och maken jag...