Hedinn
Moderator
Det tror jag också, med tanke på hennes bombning!Jag röstar på LenaH, jag tror att hon kan vara ulv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag också, med tanke på hennes bombning!Jag röstar på LenaH, jag tror att hon kan vara ulv...
Hur tänker du nu?Jag är fortfarande rätt övertygad om att Artline är ulv. Derring-Do och bollens röstningar talar emot dem som ulvar.
Hedinn röstar på Artline
Tänker? Jag dricker vin.Hur tänker du nu?
Man får inte glömma att jag kan ha varit delaktig i det beslutet men jag tar inget ansvar för detDet tror jag också, med tanke på hennes bombning!
Hedinn. Att hon fortsätter rösta på mig gör inte att hon känns godare.@Artline
Vem tror du mest på som ulv?
Kan ha varit...Man får inte glömma att jag kan ha varit delaktig i det beslutet men jag tar inget ansvar för det
Fast "fortsätta"? Att du kunnat avbryta en lynch säger ju ingenting om vilken sida du är på, varför skulle jag då ändra uppfattning pga det? Jag har varit öppen för förslag, men du har ju inte misstänkt någon annan än mig, så varför ska jag då tro att du är god?Hedinn. Att hon fortsätter rösta på mig gör inte att hon känns godare.
Man får inte glömma att jag kan ha varit delaktig i det beslutet men jag tar inget ansvar för det
Tycker du lägger skulden på rätt personer
Jo, jag känner att min prestation nog förtjänar att hamna där i alla fall . Alltså, sorry för att du kände dig utpekad av mig. Jag tyckte jag försökte vara jättetydlig med att jag inte siat dig och så skriver du att det ser ut som ett klassiskt siarinlägg? Jaja, de flesta verkade förstå att jag inte siat dig i alla fall .Grattis till oss alla!
Den här leken blir hall-of-shame för många av oss
Vad är det som gör att mina röster är sämre än Arts?Utifrån röstlistorna tycker jag nog att Artline ser mindre ut att vara i lyan. Än att hon måste ha nyckelnl, så kan hon ju ha valt att spela som ond utanför lyan eller god. Det är väl inte Diana heller som är viktig att få ut?
Jag avskyr att vara kvar på slutet, det är så förbenat svårt. Men kollar jag tex DL2 och 3 så tycker jag inte att Arts röster ser ut att vara lagda av en ulv än att de KAN vara det såklart.
Och är vi verkligen säkra på att DD är god? Nojjar. Men hennes röster ser okej ut iofs.
bollen__ röstar på Hedinn då jag tror att hon luras igen.
Tycker jag varit rätt god som bidragit med röstlistor i många DLDet är bara jag som är god i den här leken...
Nope allla har tyckt att jag varit god ju -weirdDet är bara jag som är god i den här leken...