Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur tänker du nu?
Tänker? Jag dricker vin. :D

Nej men bollen borde inte ha lagt en andraröst på Mistimed i DL1 om de satt i lyan ihop. Habina borde inte ha röstat på Derring-Do i DL4 om de vore kollegor, när hon lika gärna hade kunnat rösta på Q, som också hade en röst då.

Men visst, någon skulle ha kunna gjort ett misstag också, så helt säker kan jag ju inte vara. Hur tänker du?

Hedinn. Att hon fortsätter rösta på mig gör inte att hon känns godare.
Fast "fortsätta"? Att du kunnat avbryta en lynch säger ju ingenting om vilken sida du är på, varför skulle jag då ändra uppfattning pga det? Jag har varit öppen för förslag, men du har ju inte misstänkt någon annan än mig, så varför ska jag då tro att du är god?

Fördelen är väl att det förhoppningsvis inte är kört även om jag skulle åka ut nu, med bara en ulv kvar borde det kunna gå vägen ändå. Kan vara värt det om det klarnar lite.

DL 1 Kl 21:30

12:44 Niyama röstar på Hedinn
14:37 Snurrfian röstar på Mistimed

(19:48 Mistimed röstar på cirkus)
20:06 Blacksmithfarm röstar på Paddington
20:14 Ileo röstar på bollen__
20:31 bollen__ röstar på Mistimed
20:46 Derring-Do röstar på Blacksmithfarm
20:56 Habina röstar på LenaH
21:15 Artline röstar på Derring-Do

(21:16 Paddington röstar på Mirtai)
21:19 cirkus röstar på Ileo
21:23 LenaH röstar på Habina
21:29 Mistimed ändrar röst till Paddington
21:29 quarter4ever röstar på LenaH
21:29 Hedinn röstar på cirkus

21:38 Paddington röstar på bollen__ (inkom för sent)
Mistimed ulv
LenaH bybo

Ett spöke väcks - dvs mao är det LenaH som är spöket då hon är den enda goda som dött hittills

Röstlista dagDL2 22:00

19:18 Bsf röstar på quarter4ever
19:37 Hedinn röstar på Snurrfian
20:11 Habina röstar på Derring_Do
20:17 Ileo röstar på cirkus
21:00 bollen__ röstar på quarter4ever
21:38 quarter4ever röstar på blacksmithfarm
21:55 Snurrfian röstar på Ileo
21:56 Derring_Do röstar på Habina
21:57 Artline röstar på blacksmithfarm
21:58 Cirkus röstar på blacksmithfarm
21:58 Niyama röstar på blacksmithfarm
21:58 Paddington röstar på blacksmithfarm

Bsf ulv

Ileo siarlärling

Röstlista DL3 21:45

20:03 Habina röstar på cirkus
21:15 cirkus röstar på Niyama
21:15 Niyama röstar på cirkus
21:30 Derring_Do röstar på Snurrfian
21:42 Snurrfian röstar på Niyama
21:43 quarter4ever röstar på Habina
21:43 Hedinn röstar på Niyama
21:44 bollen__ röstar på quarter4ever
21:45 Artline röstar på Habina
21:45 Paddington röstar på cirkus

Niyama drake
Paddington käkas Svart får

DL4 KL 22

17.40 Derring-Do röstar på Habina
18.37 bollen__ röstar på Q
20.24 quarter4ever
röstar på habina
20.32 Hedinn röstar på habina
21.47 Snurrfian röstar på Derring-Do
21.55 Habina röstar på Derring-Do
22.00 cirkus röstar på Habina
22.00 Artline röstar på Hedinn

Habina lynchas ulv

DL5
13.05 Artline röstar på Hedinn
14.58 Hedinn röstar på Artline
16.29 bollen__ röstar på Artline
18,17 DD röstar på Artline

Utifrån röstlistorna tycker jag nog att Artline ser mindre ut att vara i lyan. Än att hon måste ha nyckelnl, så kan hon ju ha valt att spela som ond utanför lyan eller god. Det är väl inte Diana heller som är viktig att få ut?
Jag avskyr att vara kvar på slutet, det är så förbenat svårt. Men kollar jag tex DL2 och 3 så tycker jag inte att Arts röster ser ut att vara lagda av en ulv än att de KAN vara det såklart.
Och är vi verkligen säkra på att DD är god? Nojjar. Men hennes röster ser okej ut iofs.
bollen__ röstar på Hedinn då jag tror att hon luras igen.

Grattis till oss alla!
Den här leken blir hall-of-shame för många av oss
Jo, jag känner att min prestation nog förtjänar att hamna där i alla fall :o. Alltså, sorry för att du kände dig utpekad av mig. Jag tyckte jag försökte vara jättetydlig med att jag inte siat dig och så skriver du att det ser ut som ett klassiskt siarinlägg? Jaja, de flesta verkade förstå att jag inte siat dig i alla fall :).

Utifrån röstlistorna tycker jag nog att Artline ser mindre ut att vara i lyan. Än att hon måste ha nyckelnl, så kan hon ju ha valt att spela som ond utanför lyan eller god. Det är väl inte Diana heller som är viktig att få ut?
Jag avskyr att vara kvar på slutet, det är så förbenat svårt. Men kollar jag tex DL2 och 3 så tycker jag inte att Arts röster ser ut att vara lagda av en ulv än att de KAN vara det såklart.
Och är vi verkligen säkra på att DD är god? Nojjar. Men hennes röster ser okej ut iofs.
bollen__ röstar på Hedinn då jag tror att hon luras igen.
Vad är det som gör att mina röster är sämre än Arts?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 535
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar