Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
@förrädaren och @Snurrfan jag outade mig ju som drake för jag tänkte att om jag skulle råkat para ihop nån god så kommer den inse min roll och vi kommer hitta varann, men när ni höll fast vid att jag var ond så tänkte jag ok, då är det två onda :rage::rage::rage:

Derring-do - välsignad
Mistimed - ulv
bollen__ - bybo
quarter4ever - superspökväckare
LenaH – bybo/spöke
circus - röstfifflare
Blacksmithfarm - ulv
Snurrfian - ängel
Artline – neutral roll, ficktjuv
Hedinn - ulv
Niyama - drake
Ileo – siarlärling
Paddington – svart får
Habina – ulv

DagDL 1
Mistimed lynchas – ulv

NattDL
Ulvarna käkar LenaH
Ängeln skyddar Snurrfian
Siarlärlingen siar LenaH
Spioninfo: Diana väljer att spela solo

Superspökväckaren väcker LenaH

DagDL 2
Blacksmithfarm lynchas - ulv
Ficktjuven tjuvar från Hedinn (ulv)
Röstfifflaren röstar på Ileo

NattDL
Ulvarna käkar –
Ficktjuven käkar Ileo
Ängeln skyddar Snurrfian
Siarlärlingen siar –

DagDL 3
Niyama lynchas – Drake
Ficktjuven tjuvar från Derring-Do (välsignad)
Röstfifflaren röstar på Niyama

Kärlek uppstår mellan cirkus och Snurrfian

NattDL
Ulvarna käkar Paddington
Ängeln skyddar Snurrfian

DagDL 4
Habina lynchas – ulv
Ficktjuven tjuvar från Snurrfian (ängel)
Röstfifflaren röstar på Habina

NattDL
Ulvarna käkar Q
Ängeln skyddar –
Ficktjuven skyddar Artline

DagDL 4
Artline lynchas – stoppar lynchen

Spöket väljer att bomba cirkus, och Snurrfian dör med henne.

NattDL
Ulvarna käkar Derring-Do

(Och sedan har jag inte koll på resten!)

Var det ingen som tänkte tanken att svaret på min fråga om käket, helt enkelt var "därför att derring-do är i lyan med mig?" :p

Jag är sjukt imponerad, @Artline
Himla snyggt gjort, hur i helsike lyckades du pricka Ileo?
När jag stal ifrån dig så var käket det sista jag ville ha!!.

Ileo var mest tur. Jag tyckte inte någon kändes som typiskt siare. Många godförklarade Paddi och Bollen men dessa kändes inte som någon som någon skulle ha siat. Ileo formulerade sig som jag hade gjort om jag var siare. Hon var noga med att poängtera att hon inte visste när hon teoria om någon. Sedan verkade hon rädd för att avgöra något och rösta fel

Helt ärligt ville jag bara ha slut på leken nu. Var ju på väg att välja mig själv som käk sista natten. :o
Jag försökte ju hinta om att DD var välsignad och att hon skulle leva hela leken! Men hade ni käkat bollen så hade det blivit oavgjort men det visste jag inte då. Med oavgjort menar andraplatsen.

Idag hade jag kunnat rösta på DD om du hade röstat där :p Eller bollen. Det spelade inte mig så jätte stor roll

Jag försökte ju hinta om att DD var välsignad och att hon skulle leva hela leken! Men hade ni käkat bollen så hade det blivit oavgjort men det visste jag inte då. Med oavgjort menar andraplatsen.

Idag hade jag kunnat rösta på DD om du hade röstat där :p Eller bollen. Det spelade inte mig så jätte stor roll
Ja, jag anade att det var det du var ute efter, men jag trodde jag skulle ha svårt att få med nån mer på det och hade ju glömt bort din extraröst. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 141
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar