men det var ju kul ( tycker jag trots att jag förlorade )Trist för de goda spelarna så går vinsten vidare till Diana! Så GRATTIS @Artline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men det var ju kul ( tycker jag trots att jag förlorade )Trist för de goda spelarna så går vinsten vidare till Diana! Så GRATTIS @Artline
Helt ärligt ville jag bara ha slut på leken nu. Var ju på väg att välja mig själv som käk sista natten.Du hade kunnat komma tvåa om du inte hade röstat på mig.
Det måste ju ha varit cirkus fel, eller? För jag är ju ofelbar?Jag är sjukt imponerad, @Artline
Himla snyggt gjort, hur i helsike lyckades du pricka Ileo?
Men varför behövde du stoppa lynchen för då, jag kunde ju gjort nått bättre med mitt liv idag.Du hade kunnat komma tvåa om du inte hade röstat på mig.
När jag stal ifrån dig så var käket det sista jag ville ha!!.Jag är sjukt imponerad, @Artline
Himla snyggt gjort, hur i helsike lyckades du pricka Ileo?
Jag ville ju leva till slutet!Men varför behövde du stoppa lynchen för då, jag kunde ju gjort nått bättre med mitt liv idag.
@förrädaren och @Snurrfan jag outade mig ju som drake för jag tänkte att om jag skulle råkat para ihop nån god så kommer den inse min roll och vi kommer hitta varann, men när ni höll fast vid att jag var ond så tänkte jag ok, då är det två onda
Ett tag trodde jag att ni var onda hela högen
Jag försökte ju hinta om att DD var välsignad och att hon skulle leva hela leken! Men hade ni käkat bollen så hade det blivit oavgjort men det visste jag inte då. Med oavgjort menar andraplatsen.Helt ärligt ville jag bara ha slut på leken nu. Var ju på väg att välja mig själv som käk sista natten.
Tyckte jag hade en smart plan B liksom om mitt val var mindre lyckat, men så lynchar dom mig ändå
Ett tag trodde jag att ni var onda hela högen
Ja, jag anade att det var det du var ute efter, men jag trodde jag skulle ha svårt att få med nån mer på det och hade ju glömt bort din extraröst.Jag försökte ju hinta om att DD var välsignad och att hon skulle leva hela leken! Men hade ni käkat bollen så hade det blivit oavgjort men det visste jag inte då. Med oavgjort menar andraplatsen.
Idag hade jag kunnat rösta på DD om du hade röstat där Eller bollen. Det spelade inte mig så jätte stor roll
vette fabian, JAG ville ju lämna er men fick inteTror det var ganska skoj att hänga med oss korkade varelser i lyan.
Hintar har inte varit lyans starkaste sida att seJag försökte ju hinta om att DD var välsignad och att hon skulle leva hela leken! Men hade ni käkat bollen så hade det blivit oavgjort men det visste jag inte då. Med oavgjort menar andraplatsen.
Haha ja, men Paddi blev godförklarad tidigt, mig var det ingen som misstänkte, Habinas inlägg tolkas som nåt annat än lyameddelande... sen går LenaH och spränger en godförklarad i luften som tar med sig ängeln. Helt underbartTyckte jag hade en smart plan B liksom om mitt val var mindre lyckat, men så lynchar dom mig ändå