Vilka tre? Innan fio ändrade sin röst så var det väl bara två?
Jag, Ferrari och hemlig hade två röster vardera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka tre? Innan fio ändrade sin röst så var det väl bara två?
Har pmat dig! Har sovit hela dagen, sorry.Vill även skicka en varning till @bollen__ som missade röstningen igår och inte heller kommit med några teorier varken före eller efter det. Vill du vara kvar i leken bollen__ så vill jag att du ska komma in med lite tankar i GOD TID före DL så att de andra kan bedöma dig på något!
Jag reagerade på samma sak. Snurris verkar utgå från att Hemlig är god. Det ser helt klart skumt ut. Och Snurris har visat sig att inte alltid leva upp till sitt nick annars hade man kunnat skylla på snurrighet.
Det kan det ju i och för sig. Men hemlig är ny och jag hade inte utgått från att hon vetat att döda ulvar stannar i lyan.Kan det vara (som jag upplevde igår) så att snurrfian gick in i anmälningstråden där hemlig redan bett om att få vara med i åskådarlyan innan hennes roll avslöjats?
intressant. Jag kikade in i anmälningstråden nu å såg att hemligs inlägg där kom 21.09 och det var samma tid som snurrfian postade sitt inlägg här.Kan det vara (som jag upplevde igår) så att snurrfian gick in i anmälningstråden där hemlig redan bett om att få vara med i åskådarlyan innan hennes roll avslöjats?
Fast (som @Lobelia redan påpekat) - jag är inte säker på att hemlig hade koll på att hon inte skulle få vara med i åskådarlyan om hon var ond.Kan det vara (som jag upplevde igår) så att snurrfian gick in i anmälningstråden där hemlig redan bett om att få vara med i åskådarlyan innan hennes roll avslöjats?
Och med tanke på att det var på minuten samma tid kämns det inte direkt troligt att Snurris sett det.intressant. Jag kikade in i anmälningstråden nu å såg att hemligs inlägg där kom 21.09 och det var samma tid som snurrfian postade sitt inlägg här.
Precis. Så man ska nog läsa Snurrfians inlägg "fristående" från något annat.Och med tanke på att det var på minuten samma tid kämns det inte direkt troligt att Snurris sett det.
Ja just det, tänkte fel. Som sagt, matte är inte min starka sida - det tåls att upprepasJag, Ferrari och hemlig hade två röster vardera.
Är hon så ny? Eller blandar jag ihop henne med en annan..Det kan det ju i och för sig. Men hemlig är ny och jag hade inte utgått från att hon vetat att döda ulvar stannar i lyan.
Intressant, för jag tänker exakt samma sak men om de goda. Men OM vi båda skulle ha rätt ... vem sjutton är fio?!Hade jag själv varit i lyan så hade jag nog låtit lotten avgöra för att inte dra blickarna till mig. Dessutom har lyan fén att ta hänsyn till vilket gör att jag tror de ligger lågt vid lynch och låter goda fälla avgörandet.
Hemlig leker sin andra lek.Är hon så ny? Eller blandar jag ihop henne med en annan..
Intressant, för jag tänker exakt samma sak men om de goda. Men OM vi båda skulle ha rätt ... vem sjutton är fio?!
...
fén?
edit: det är ju onekligen ett sätt att dra uppmärksamheten åt sig och ulvarna skulle ju veta vilka som inte ingår i deras lya. hmmm eller är det för riskabelt
Vem sjutton blandar jag ihop henne med då flåt hemlig!Hemlig leker sin andra lek.
Jag vet inte om @fio är ond eller god men hon får det inte att pinga i ulvometern direkt.
Nu behöver jag faktiskt lite input från @Blacksmithfarm , @bollen__ och @bumpo för annars utgår jag från att ni är de som befolkar lyan!
Nej, jag tycker att du har en poäng där. Det är ju ett sätt att bli lite lagom misstänkt så man inte riskerar att bli käk med en gång.Tror du att det skulle vara för riskabelt för en fé att dra åt sig uppmärksamheten på det viset?
(yes, i'm aware att jag kan möjligen fråga en ond här nu men friskt vågat )
Varför borde du blivit käkad? För att hon indirekt räddade dig? Och om du är god så hade misstankarna mot henne fallit?Jag kom på en grej... Om fio är ulv borde jag blivit käkad... Så då är hon kanske god. Eller blev hon nedröstad av de andra?
Jag kom på en grej... Om fio är ulv borde jag blivit käkad... Så då är hon kanske god. Eller blev hon nedröstad av de andra?