Varför borde du blivit käkad? För att hon indirekt räddade dig? Och om du är god så hade misstankarna mot henne fallit?
Nä för att hon har käkat mig så många ggr att jag har lovat att hämnas!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför borde du blivit käkad? För att hon indirekt räddade dig? Och om du är god så hade misstankarna mot henne fallit?
Varför skulle du blivit käkad?Jag kom på en grej... Om fio är ulv borde jag blivit käkad... Så då är hon kanske god. Eller blev hon nedröstad av de andra?
Hämnas för att du räddade hennes skinn?Nä för att hon har käkat mig så många ggr att jag har lovat att hämnas!!
Hämnas för att du räddade hennes skinn?
Hade jag varit ulv hade du varit en döing för längesedan
Du har fått fram en hel del om Habina och indirekt bumpoHabina röstar hemlig. fokuserar på På Spåret och vill ha ett snabbt rymdskepp eftersom alla kommer jaga efter henne?? Var först inne på att rösta på Snurrfian pga att hon verkade hänga i grupp men tycker hemlig resonerar väldigt konstigt och röstar där istället. Blir misstänksam mot fios röständring å om hemlig är god så är det väldigt smidigt av en ulv att lägga rösten där och skulle hemlig vara ond så skulle det kunna vara en alibiröst. Inser att hon kommer att bli granskad pga fios röständring. Fortsätter i sin tanke att det kan vara så att fio är ond och vill försöka få ut två goda direkt (först hemlig om hon visar sig vara god) och sedan Habina själv om det nu är ok att kalla sig själv god. Blir ännu mer misstänksam mot fio när hemlig visade sig vara god. Säger att hon vet att fio inte räddningsröstade på henne själv, men däremot att hon kan ha försökt ”rädda” Habina och kasta misstankar mot henne, Men det skulle kunna vara så att fio är god som tycker hemlig var skummare än Lobelia och att det var synd om Habina som var på väg att lynchas tidigt igen. Funderar sedan över om fio kan vara ulv som försöker rädda en annan ulv, kommer fram till att det ev skulle vara om denne gjort en tabbe och röstat på Lobelia utan att inse att denne var en kollega och därför lagt upp henne för lottning mellan habina och hemlig. Fortsätter med att det är ngt som habina själv skulle kunna göra men ifrågasätter om fio skulle det. Skriver sedan att hon lade andra rösten på hemlig (när hon lade första rösten). Var helt säker på att bumpo röstade före henne eller om denne bara pratade om att rösta på hemlig. När jag kommenterar så pudlar hon att hon blandade ihop sig själv med hemlig och paddington med bumpo, dvs hon hade två röster när hon själv röstade. Inte hemlig. Blir lite misstänksam mot bumpo som skulle kunna vara ulv och gör det lätt för sig.
Skriver sedan ponera att både hon och ferrari är goda då skulle ulvarna ha kunnat luta sig tillbaka medan det blev lottning mellan tre goda iaf innan fio gjorde sin röständring som gör henne mer förvirrad. Fortsätter att svara mig att hon blandad ihop oss allihopa och att den som röstade var jag på henne. Funderar över Snurrfians kommentar med att denne kan ha gått in i anmälningstråden och sett att hemlig bett om att komma in i åskådarlyan innan dennes roll avslöjats.
Jag hajade till vid att bumpo ska ha diskuterat att rösta på hemlig innan Habina gjorde det. Det står inget i tråden om att bumpo har gjort det å enda stället som det kan ha diskuterats i är lyan. Habina försöker pudla men jag är iaf fundersam till henne.
Ooh, spännande!Nej, jag tycker att du har en poäng där. Det är ju ett sätt att bli lite lagom misstänkt så man inte riskerar att bli käk med en gång.
Men det är verkligen lögnihelvete att bilda sig en uppfattning just nu!
Du har fått fram en hel del om Habina och indirekt bumpo
Det med att bumpo skulle skulle ha diskuterat att rösta på hemlig är klart intressant. Det skulle jag vilja ha en förklaring till.
Genom din röständring så såg du till att hemlig lynchades och habina räddades
Jag kom på en grej... Om fio är ulv borde jag blivit käkad... Så då är hon kanske god. Eller blev hon nedröstad av de andra?
Nä för att hon har käkat mig så många ggr att jag har lovat att hämnas!!
Äsch jag måste göra i ordning mig till jobbet.
Fio röstar på Asko då jag tror hon medvetet gjorde ett räknefel om antalet onda i lyan.
Jag har inget bättre just nu iallafall. Får kika in här innan DL.
För fio brukar käka mig det första hon gör.