ULVLEK: Firefly

Jag sitter i bilen vid dl då så jag kan inte rädda mig själv om jag måste... Så det blir inget bra om ni röstar på mig på många vis :D

jag har i allafall kunnat följt leken under em och magsjukan har mattats av under dagen, men jag är fortfarande en ynklig ( om än något lättare figur - alltid något!:up: )

jag har en fundering som växt sig starkare under dagen som jag bara ska hitta lite citat för att underbygga med så brb!!
Så länge det inte är om mig så ... :p

Jag kan inte riktigt skaka av mig känslan att det döljer sig (minst) en ulv bland dem jag sett ganska lite av. Jag var inne på bollen__ men där fanns så väldigt lite att gå på så jag riktade blickarna åt @Blacksmithfarm s håll och ja, jag vet att du är sjuk (krya!) men du brukar gräva lite mer än så här. Ett par mem obligatoriska inlägg om fördelningen ;) och resten OT.

LenaH röstar på Bsf

edit: halva inlägget försvann så jag skrev dit det igen.

Jag hajade till vid att bumpo ska ha diskuterat att rösta på hemlig innan Habina gjorde det. Det står inget i tråden om att bumpo har gjort det å enda stället som det kan ha diskuterats i är lyan. Habina försöker pudla men jag är iaf fundersam till henne.
Har inte hunnit dubbelkolla att det stämmer som Paddi säger, att bumpo inte pratat om att rösta på hemlig innan Habinas röst kom.
Men om det stämmer så är det något som gör att jag funderar över Habina, hennes förklaring om att hon blandat ihop folk hit och dit känns lite som en efterhandskonstrusktion, tycker jag...

:rage:

c016365eb8c012f75af406bed69f42de.jpg

ok mina tankar från idag - en sak jag hittade förut som fick alla mina varningsklockor att ringa ( och det högt !) se mina understrykningar

Nej det finns inget samband mellan mig och någon alls, rösten på Ferrari var en typisk DL1 röst och rösten på hemlig var oxå en typisk DL1 röst . Hemlig var mer skum än Ferrari i det läget därav röständring.
Annars är det är det väl inte så mkt som hänt.. Snurrfian tycker jag har bra synpunkter och jag får en känsla av att hon vill leta onda, den känslan får jag aldrig när hon är ond så det är ett plus i kanten för Snurrfian såhär långt.

Paddis har jag alltid svårt att placera, hon känns likadan vilken roll snurrfian än har så för mig är hon neutral än så länge.. LenaH likaså.

Ska kolla igenom fler nu.

nu ska jag förklara varför jag reagerar så starkt på detta.
Hon hintar tydligt att det inte finns ett samband mellan sig själv och andra......
Hon godförklarar snurrfian outoftheblue?
hallåååå!!!!
det finns bara en som kan vilja göra det så här tidigt i leken med Q1 ute sas, VEM annars kan ha en aning om någon alls?
För att våga skriva dyligt så vill man meddela sig med lyan- one way or the other -för mig är det helt obvious tom ....
det finns en som har info just nu och det är
Tada !!! onda fen!
som kan ha
1) (troligast) använt full spioninfo....
2) ha siat någon ?

och vad det lämnar snurrfian till vilken roll låter jag vara osagt
Just nu känns som det finns iaf två olika sätt att se det på , men oavsett vilken roll hon har så tycker jag att det faktiskt är mest är riktigt troligt att fio är onda fen ....
och som sagt vad det ger vart vi har snurrfian känns som jag inte vill syna för stunden

quarter4ever röstar på fio

ok mina tankar från idag - en sak jag hittade förut som fick alla mina varningsklockor att ringa ( och det högt !) se mina understrykningar

Hon hintar tydligt att det inte finns ett samband mellan sig själv och andra......
hallåååå!!!!
det finns bara en som kan vilja göra det så här tidigt i leken med Q1 ute sas, VEM annars kan ha en aning om någon alls?
För att våga skriva dyligt så vill man meddela sig med lyan- one way or the other -för mig är det helt obvious tom ....
Tada !!! onda fen!
som kan ha
2) ha siat någon ?

Just nu känns som det finns iaf två olika sätt att se det på , men oavsett vilken roll hon har så tycker jag att det faktiskt är mest är riktigt troligt att fio är onda fen ....
och som sagt vad det ger vart vi har snurrfian känns som jag inte vill syna för stunden

och klockan är minst 1o minuter innan DL;)

Jag kan inte riktigt skaka av mig känslan att det döljer sig (minst) en ulv bland dem jag sett ganska lite av. Jag var inne på bollen__ men där fanns så väldigt lite att gå på så jag riktade blickarna åt @Blacksmithfarm s håll och ja, jag vet att du är sjuk (krya!) men du brukar gräva lite mer än så här. Ett par mem obligatoriska inlägg om fördelningen ;) och resten OT.

LenaH röstar på Bsf

edit: halva inlägget försvann så jag skrev dit det igen.
Ja, jag håller med om att jag inte varit mig själv och varit minst sagt inaktiv sedan min röst igår - ska försöka bättra mig.

Men, är det allt du har att gå på för att lägga en röst? En av de som varit inaktiva? Det känn lite som "äh de inaktiva är ju goda, så jag kan ta ngn av dem och använda den här teorin vem jag än väljer..."

DL2 21.00

16.25 Snurrfian röstar på asko
17.23 Asko röstar på Fio
19.54 Lobelia röstar på Snurrfian
20.35 Fio röstar på Asko
20.42 Habina röstar på bumpo
20.53 Paddington röstar på Habina
21.00 LenaH röstar på Bsf
21.04 quarter4ever röstar på fio

Asko 2
fio 2

DL2 21.00

16.25 Snurrfian röstar på asko
17.23 Asko röstar på Fio
19.54 Lobelia röstar på Snurrfian
20.35 Fio röstar på Asko
20.42 Habina röstar på bumpo
20.53 Paddington röstar på Habina
21.00 LenaH röstar på Bsf
21.04 quarter4ever röstar på fio

Asko 2
fio 2
bumpo 1
snurrfian 1
habina 1
BSF 1

hallåååå!!!!
Tada !!! onda fen!
som kan ha
2) ha siat någon ?

Det var intressant, har läst för snabbt för att reagera på det själv, men du tänker alltså att den goda siaren skulle ha hållt tyst? Och eftersom fio inte höll tyst så är det troligt att hon är fé?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar