hm även jag måste som bekant rösta tidigt idag så försöker hitta något vettigt att ta på i det lilla som kommit fram så här långt
funderar över:
*Asko som lånar min rad om paddington i min översyn för att rösta på densamma? Iofs säger hon :
Samtidigt så tycker jag att de frågor hon ställt inte tyder på att hon skulle vara i lyan-för de borde hon kunnat få svar på i deras konversation, eller så är hon lite bättre på det här med ulvspel än hon vill kännas vid
*BSF som lägger en riktigt dålig förklädd BOP-röst på Ferrari? Men kanske är det för att visa att det är just det och inget annat ?
*fio som hakar på min lilla kommentar om att hon kanske inte lekte med barbies eftersom hon skrev att hon ägt ett rymdskepp. På något sätt så skaver det lite? Hur det vet jag inte - men det var något jag direkt reagerade på, kanske att det är en ond fe som försöker slänga ut någon krok här och där för att se om nån nappar?
Jag väljer att lägga min röst på fio så länge för det är det enda jag fick någon riktig tanke om som kan vara ond så här långt . Kan mycket väl vara ute och cykla , skitsvårt med tidiga röster.
Kommer fram till 20.00 kunna kolla till leken lite ( därefter är det surfförbud medans melodifestivalen pågår så jag är ett tacksamt offer för onda idag om jag får röster på mig - kommer mest troligt inte kunna bemöta det som skrivs eller röständra för att rädda mig själv )
men så länge så får det bli så här :
quarter4ever röstar på fio
för jag tror att hon kan vara onda fen som försöker hitta sina kompisar i lyan
susar iväg till affären för att inhandla den mycket fräsiga lördagsmiddagen blåbärssoppa.....
efterrätt :Resorb .....