ULVLEK: Firefly

DL2 21.00

16.25 Snurrfian röstar på asko
17.23 Asko röstar på Fio
19.54 Lobelia röstar på Snurrfian
20.35 Fio röstar på Asko
20.42 Habina röstar på bumpo
20.53 Paddington röstar på Habina
21.00 LenaH röstar på Bsf
21.04 quarter4ever röstar på fio

21.15
Blacksmithfarm röstar på fio

Asko 2
fio 3
bumpo 1
snurrfian 1
habina 1
BSF 1
bumpo missat att rösta ?

Nu blir det spännande att se facit :bump: att en annan har kommit tänka på att fio kan vara fen stärker mig någorlunda (om inte denne annan är ond .. :cautious:) men spännande, spännande :nailbiting:

Som jag även förklarade vad jag menade men som tydligen ingen har lyckats att läsa eller väljer att ignorera, och med det tycker jag att du gör det lite lätt för dig helt enkelt.
Ärligt talat förstår jag inte alls dina kommentarer. Jag tyckte det var skumt och förstår inte hur du kunde fått till det utan inside information. Ja det kan ha varit en miss, ja jag kan läsa in för mycket i det, men det har inte hänt så värst mycket i leken.

Jag har inte hittat någon förklaring jag köper och tror på.

Ärligt talat förstår jag inte alls dina kommentarer. Jag tyckte det var skumt och förstår inte hur du kunde fått till det utan inside information. Ja det kan ha varit en miss, ja jag kan läsa in för mycket i det, men det har inte hänt så värst mycket i leken.

Jag har inte hittat någon förklaring jag köper och tror på.
Inside info på vad då? :confused: Jag funderade på vad folk reagerade på när det gällde Hemlig eftersom jag inte hade sett det när jag kom in ångande ett par minuter i dl, är det konstigt? Speciellt i dl 1 när det inte finns någon info ute, nu hade Hemlig skrivit lite knepigt och jag kan förstå att folk reagerade men att du tycker att jag är skummare än Habina som inte ens hade koll på att hon la första rösten? O_o

hm du kan inte se ett annat scenario ? Skumt tycker jag !
tillägg
det är det ena scenariot.....
eh .. vilket är det andra scenariot? :o:o:o:o

(tillbaka till skolbänken)

edit: Ah, spioninfot! ... men hur kan den se ut? det var längesedan jag var spion, minns inte hur den såg ut :o skulle det kunna stå vem som är spion eller..? :confused:

Inside info på vad då? :confused: Jag funderade på vad folk reagerade på när det gällde Hemlig eftersom jag inte hade sett det när jag kom in ångande ett par minuter i dl, är det konstigt? Speciellt i dl 1 när det inte finns någon info ute, nu hade Hemlig skrivit lite knepigt och jag kan förstå att folk reagerade men att du tycker att jag är skummare än Habina som inte ens hade koll på att hon la första rösten? O_o
Men jag reagerade på att du verkade veta att Hemlig var god innan det framgick av röstresultatet.

Jag har själv blandat ihop rösterna vid flera tillfällen utan att vara ond. Jag tycker ni är skumma båda två dock.

Skulle du kunna citera vilken kommentar du menar?

Aha då är jag med på vad du menar! :up: :rofl: Jag kopplade inte ens så långt! :D Som jag skrev till @hemlig tror jag det var så gick jag bara på namnet och blev sen tvungen att bildgoogla. :D
@LenaH Med min logik så hade jag åtminstone en teori om dig även om den var rätt tunn, men i övrigt hade jag tappat kollen. Så här i efter hand så undrar jag lite över rösterna på Hemlig, jag måste nog ta och kolla vad det var folk reagerade på... :cautious:

Men jag reagerade på att du verkade veta att Hemlig var god innan det framgick av röstresultatet.

Jag har själv blandat ihop rösterna vid flera tillfällen utan att vara ond. Jag tycker ni är skumma båda två dock.
Men det är ju något som du och andra har konstruerat i era huvuden att jag skulle veta att hon var god, jag undrade vad jag hade missat, eftersom jag trodde att jag hade missat något där hon hade försagt sig som ond. Nu var det uppenbarligen inte så, utan hon skrev knepigt och folk reagerade på det men hon visade sig vara god. Men det känns inte som om vi kommer längre i den här diskussionen, jag vet vad jag menade och du får tro vad du känner för.

Va? inte väl att fio skulle vara fé? :confused: det gjorde du ju nu?
hm även jag måste som bekant rösta tidigt idag så försöker hitta något vettigt att ta på i det lilla som kommit fram så här långt
funderar över:
*Asko som lånar min rad om paddington i min översyn för att rösta på densamma? Iofs säger hon :
Samtidigt så tycker jag att de frågor hon ställt inte tyder på att hon skulle vara i lyan-för de borde hon kunnat få svar på i deras konversation, eller så är hon lite bättre på det här med ulvspel än hon vill kännas vid
*BSF som lägger en riktigt dålig förklädd BOP-röst på Ferrari? Men kanske är det för att visa att det är just det och inget annat ?
*fio som hakar på min lilla kommentar om att hon kanske inte lekte med barbies eftersom hon skrev att hon ägt ett rymdskepp. På något sätt så skaver det lite? Hur det vet jag inte - men det var något jag direkt reagerade på, kanske att det är en ond fe som försöker slänga ut någon krok här och där för att se om nån nappar?

Jag väljer att lägga min röst på fio så länge för det är det enda jag fick någon riktig tanke om som kan vara ond så här långt . Kan mycket väl vara ute och cykla , skitsvårt med tidiga röster.
Kommer fram till 20.00 kunna kolla till leken lite ( därefter är det surfförbud medans melodifestivalen pågår så jag är ett tacksamt offer för onda idag om jag får röster på mig - kommer mest troligt inte kunna bemöta det som skrivs eller röständra för att rädda mig själv )

men så länge så får det bli så här :
quarter4ever röstar på fio
för jag tror att hon kan vara onda fen som försöker hitta sina kompisar i lyan

susar iväg till affären för att inhandla den mycket fräsiga lördagsmiddagen blåbärssoppa.....:crazy:
efterrätt :Resorb .....

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024