ULVLEK: Firefly

Men fio! :cry:

Jag tror därmed ännu mer starkt på Paddington som ond fe. Eller kanske ulv som vill ha ut mig, men det känns mer långsökt.

För att vi känt varandra i många år och ibland är det svårt att se sina kompisar som onda. :)

Vissa spelare bondar man ju också lite med, särskilt om man som goda spelar lite "i par" i några lekar - @Lobelia och jag gjorde det i flera lekar som nya och jag tror att vi båda hade svårt att se den andre som ond ett tag därefter. :)
Och vissa spelare ser man alltid som onda... :cautious: Det är nästan ännu värre att komma ifrån :meh:

Ok, borde sova men jag tycker inte att @Blacksmithfarm stärkte sina aktier ikväll. Av någon outgrundlig anledning tycker jag inte att @quarter4ever och ffa inte @Asko känns lika skumma?
Kanske för att jag tyckte mig höra ett ping från bsfs håll redan tidigare, q har synts för lite som q2 än så länge och Asko kan omöjligt vara i lyan för då skulle hon inte hinna skriva så mycket i leken (få har qs kapacitet på den fronten!) :p

För att vi känt varandra i många år och ibland är det svårt att se sina kompisar som onda. :)

Vissa spelare bondar man ju också lite med, särskilt om man som goda spelar lite "i par" i några lekar - @Lobelia och jag gjorde det i flera lekar som nya och jag tror att vi båda hade svårt att se den andre som ond ett tag därefter. :)
Jo jag minns, det var våra första lekar och du var den första jag lärde känna lite. Nu känner jag fler och har bondat i mängder av konstellationer så nu är du inte automatiskt lite åt goda hållet :p

NI TVÅ - Q och BSF

NEVER AGAIN!
Glare.png

Men fio! :cry:

Jag tror därmed ännu mer starkt på Paddington som ond fe. Eller kanske ulv som vill ha ut mig, men det känns mer långsökt.
Hur hänger det ihop, att du tror mer på Paddis som ond nu?

Jag är alltid misstänksam mot henne men du har betet dig ordentligt skumt, och Snurris också.

Hur hänger det ihop, att du tror mer på Paddis som ond nu?

Jag är alltid misstänksam mot henne men du har betet dig ordentligt skumt, och Snurris också.

För att hon röstat på mig två gånger i rad. Hade hon varit god hade hon inte gjort det, jag tror att hon är ond fe men hon kan vara ulv.

För att hon röstat på mig två gånger i rad. Hade hon varit god hade hon inte gjort det, jag tror att hon är ond fe men hon kan vara ulv.
Alltså jag har röstat på samma människa två gånger i rad, både som god och som ond och både på onda och goda. Jag ser det liksom inte som något tecken på ondska.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar