Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vissa spelare ser man alltid som onda... Det är nästan ännu värre att komma ifrånFör att vi känt varandra i många år och ibland är det svårt att se sina kompisar som onda.
Vissa spelare bondar man ju också lite med, särskilt om man som goda spelar lite "i par" i några lekar - @Lobelia och jag gjorde det i flera lekar som nya och jag tror att vi båda hade svårt att se den andre som ond ett tag därefter.
Jo jag minns, det var våra första lekar och du var den första jag lärde känna lite. Nu känner jag fler och har bondat i mängder av konstellationer så nu är du inte automatiskt lite åt goda hålletFör att vi känt varandra i många år och ibland är det svårt att se sina kompisar som onda.
Vissa spelare bondar man ju också lite med, särskilt om man som goda spelar lite "i par" i några lekar - @Lobelia och jag gjorde det i flera lekar som nya och jag tror att vi båda hade svårt att se den andre som ond ett tag därefter.
Det är ju lite fios sätt att spela, hon väger inte varje ord på guldvåg direkt!men varför varför varför vilja hålla nån så inte misstänkt nu ? utan någon som helst möjlighet att kunna ha på fötterna om det på något sätt????
Haha, jag ser sällan dig som ond faktiskt (mer än att du borde vara fén... ) men du har mer misstankar mot mig!Och vissa spelare ser man alltid som onda... Det är nästan ännu värre att komma ifrån
Hur hänger det ihop, att du tror mer på Paddis som ond nu?Men fio!
Jag tror därmed ännu mer starkt på Paddington som ond fe. Eller kanske ulv som vill ha ut mig, men det känns mer långsökt.
Asko kan omöjligt vara i lyan för då skulle hon inte hinna skriva så mycket i leken (få har qs kapacitet på den fronten!)
Hur hänger det ihop, att du tror mer på Paddis som ond nu?
Jag är alltid misstänksam mot henne men du har betet dig ordentligt skumt, och Snurris också.
Gjutjärn eller teflon?Till mig med?
Typ kastar allt överbord och seglar rakt på?Det är ju lite fios sätt att spela, hon väger inte varje ord på guldvåg direkt!
... *viskar* ge henne gjutjärnGjutjärn eller teflon?
Eh... Typ?Typ kastar allt överbord och seglar rakt på?
Rädda för fan inte mig, ni klarar er bättre utan migGoda har nu bara borgmästare, ängel och präst kvar. Ja, plus bybo(r).
Vet inte? Det är en sån här jag vill ha:Gjutjärn eller teflon?
Alltså jag har röstat på samma människa två gånger i rad, både som god och som ond och både på onda och goda. Jag ser det liksom inte som något tecken på ondska.För att hon röstat på mig två gånger i rad. Hade hon varit god hade hon inte gjort det, jag tror att hon är ond fe men hon kan vara ulv.