Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som gjutjärn.Vet inte? Det är en sån här jag vill ha:
Varför skulle inte en god göra det?För att hon röstat på mig två gånger i rad. Hade hon varit god hade hon inte gjort det, jag tror att hon är ond fe men hon kan vara ulv.
Great minds thinks alike .... i hope
Nu var det inte det som Snurrfian skrev. Hon skrev:Att Snurris kommentar om att granska de som röstat på hemlig tyder på att hon kan ha vetat att hemlig var god innan uppdateringen kom (kommentaren kom mellan alla röstat och uppdaterningen)
Vid det tillfället är det ulvar som är de som vet vilka som är goda (förutom att de inte känner til fén)
@LenaH Med min logik så hade jag åtminstone en teori om dig även om den var rätt tunn, men i övrigt hade jag tappat kollen. Så här i efter hand så undrar jag lite över rösterna på Hemlig, jag måste nog ta och kolla vad det var folk reagerade på...
Som sagt, jag vet min roll, men jag funderar över din.För att hon röstat på mig två gånger i rad. Hade hon varit god hade hon inte gjort det, jag tror att hon är ond fe men hon kan vara ulv.
eftersom jag blivit inkastad lite abrupt , så vill jag dubbelkolla med dig varför du anser att så mycket talar emot Habina? Och förtydliga gärna mer om den kommentaren med sambandet med bumpo?Som sagt, jag vet min roll, men jag funderar över din.
Det är lite för mycket som talar emot dig tycker jag.
Och ja, jag har röstat på dig i två DLs i rad - Men igår var det helt klart en BOP (sedan kan jag inte hjälpa att hemlig hängde på). Men idag har du varit den jag reagerat mest på, pga din kommentar om sambandet med bumpo.
För övrig har jag röstat på samma person i Dl1 och DL2 i andra lekar mot andra spelare också.
jag hänger inte riktigt med, vad får dig att misstänka Habina förutom fios röständring?
Habina la första rösten på hemlig och jag kan förstå den rösten utifrån hemligs röstmotivering på henne.
Jag lade andra.
Gjorde du?
13.54 Asko röstar på Paddington
14.23 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
16.31 Paddington röstar på Habina
17.23 quarter4ever röstar på fio
19.45 hemlig röstar på Habina
20:03 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
20:39 Fio röstar på Ferrari
20:45 Habina röstar på hemlig
20:49 Bumpo röstar på hemlig
20:51 LenaH röstar på quarter4ever
20:58 Snurrfian röstar på LenaH
20:58 Fio ändrar röst till hemlig
Va? Stämmer den där? Helt säker på att bumpo var före mig. Eller pratade hon bara om att rösta där? *susar dit för att kolla*
nu undrar jag hur du tänker...
Om nu bumpo pratat om att rösta där först, vilket jag inte ser i tråden - hon tog bara upp mig och asko, så borde denne ha pratat om det i lyan????
Och varför vill du ha lagt en andraröst på hemlig? En andraröst ser jag som mer misstänkt än en förstaröst faktiskt och nu när du säger att du börjar fundera över bumpo??
tackdet är det här jag reagerar på:
det gör jag med....tack
funderar på.....
Sorry hemlig, men du var skum. Blir dock helt klart misstänksam mot fio nu...
Nä, det tror (haha, vet) jag att fio inte gjort. Däremot tror jag absolut att hon kan få för sig att prova att "rädda" mig och vända misstankarna mot mig.
Men (och det är ett stort MEN) hon skulle förstås kunna vara en god, som tyckte hemlig var skummare än ferrari och att det var synd om mig som återigen var på väg att ryka i lynch...
Jag tycker att du gör det lite lätt för dig när jag uppenbarligen var tvungen att rösta tidigt och därmed rätt säkert inte skulle hinna in i tid till dl, tack vare Qs återkomst så fick jag en chans åtminstone.
och snurrfian hade bara en röst på sig ? så vad skulle hon annars ha menat med " en chans "?funderar lite till över snurrfian
hon la en tidig röst på asko, är med senare i leken och kommenterar att tack var mig så har hon en chans....?
MEN röständrar inte till fio?
utifrån det resonemanget blir det ju faktiskt ganska skumt. eftersom hon liksom "bekräftar" att jag skulle vara rätt ute?
Får inte ihop det riktigt om nu Snurrfian skulle ha den goda roll jag sitter och grunnar på......
hm.....
detta skriver hon 21,09 och då är det kvar 6 min till den förlängda DL-.... så jag måste säga att jag blir brydd över att hon inte röständrar efter en så tydlig hint om att jag skulle kunna haft rätt??
i knoooooow ... jag ska aldrig säga så igenNot so Great after all