Jag ändrade inlägget för några minuter sedan med att hon blev ersatt med Lobelia ifall du inte hann och se det ?Hmm, Ferrari har smitit under radarn väldigt mycket. Tyvärr svårt att säga något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ändrade inlägget för några minuter sedan med att hon blev ersatt med Lobelia ifall du inte hann och se det ?Hmm, Ferrari har smitit under radarn väldigt mycket. Tyvärr svårt att säga något
Rent spontant så börjar det skava lite när jag tänker på Habina och BSF. Dock inga fakta bakom känslan.Deltagare kvar
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH
7. Blacksmithfarm
8. Asko
10.Lobelia ( Ferrari)
11. Snurrfian
12.Q2 (bollen__)
Roller kvar
Borgmästaren
Ängel
Präst
Bybo(r) 1-2 ( troligare med 2 )
Ulvar 3-4 (men troligare 3 än 4 på 12 st då 5 onda totalt av 12 är väldigt högt fördelat tycker jag)
Edit skrev in Lobelia istället för Ferrari som hon ju blev ersättare för
Såg det nu, då begriper jag varför hon smet under radarn - hon var inte ens med i denJag ändrade inlägget för några minuter sedan med att hon blev ersatt med Lobelia ifall du inte hann och se det ?
Men sen så skulle det kunna vara paddis och/eller snurris ... habina känns då lite som en oskyldig bystander.Rent spontant så börjar det skava lite när jag tänker på Habina och BSF. Dock inga fakta bakom känslan.
Men jag är rädd för att jag blir förd bakom ljuset av Q och LenaH pga de är mest aktiva
Ferrari har ersatts av Lobelia.Hmm, Ferrari har smitit under radarn väldigt mycket. Tyvärr svårt att säga något
kan det ha att göra med att du inte uppdaterade sidan innan?Ferrari har ersatts av Lobelia.
Tillägg: undrar varför de inläggen där det konstateras inte syntes i min webbläsare förrän efter att jag skrivit det här?
nu undrar jag hur du tänker...
Om nu bumpo pratat om att rösta där först, vilket jag inte ser i tråden - hon tog bara upp mig och asko, så borde denne ha pratat om det i lyan????
Och varför vill du ha lagt en andraröst på hemlig? En andraröst ser jag som mer misstänkt än en förstaröst faktiskt och nu när du säger att du börjar fundera över bumpo??
det är det här jag reagerar på:
På temat Habina, direkt efter DL-Uppdateringen postar hon detta:
Snabbast ut att kasta misstankar mot fio - för att ingen ska hinna tänka tanken att granska Habina själv?
Jag har faktiskt lite samma känsla om Habina.Men sen så skulle det kunna vara paddis och/eller snurris ... habina känns då lite som en oskyldig bystander.
Även jag måste rösta tidigt...
Ferrari läser in snusk i mitt inlägg, och snuskiga är det väl alliansen som är? Snuskigt elaka...
Ja, Asko kommenterade det också, men Ferrari var först...
Blacksmithfarm röstar på Ferrari
Sorry för inaktiviteten... kommer nog ha mer tid imorgon, hoppas jag.
Tillbaka - somnade och vaknade nu. Snart läst ikapp, men har ingen aning om vem som ska få min röst.
Snurrfian har ju uttalat sig lite skumt. fios röständring skulle kunna vara ett skydd av en kollega - eller?
Puh, såg att DL var framflyttat, då hinner jag läsa lite mer...
Har inte hunnit dubbelkolla att det stämmer som Paddi säger, att bumpo inte pratat om att rösta på hemlig innan Habinas röst kom.
Men om det stämmer så är det något som gör att jag funderar över Habina, hennes förklaring om att hon blandat ihop folk hit och dit känns lite som en efterhandskonstrusktion, tycker jag...
Ja, jag håller med om att jag inte varit mig själv och varit minst sagt inaktiv sedan min röst igår - ska försöka bättra mig.
Men, är det allt du har att gå på för att lägga en röst? En av de som varit inaktiva? Det känn lite som "äh de inaktiva är ju goda, så jag kan ta ngn av dem och använda den här teorin vem jag än väljer..."
Det var intressant, har läst för snabbt för att reagera på det själv, men du tänker alltså att den goda siaren skulle ha hållt tyst? Och eftersom fio inte höll tyst så är det troligt att hon är fé?
fén har ett antal hyss, ett av dem är en sia - jag förstår det som att Q tror att fio siat snurrfian som ulv? Eller??
Vilket skulle kunna förklara snurris kommentar om rösterna på hemlig?
att hon använt ett annat hyss menar du - jo kom på att det kan vara så.
Så: Eftersom jag ändå har en röst och det inte är så stora marginaler så väljer jag en av de jag reagerat på som redan har röster.
Och som Q varit inne på här - det finns en möjlighet att fio gjort bort sig och avslöjat att hon är fén. Så därför blir det såhär:
Blacksmithfarm röstar på fio
Att Snurris kommentar om att granska de som röstat på hemlig tyder på att hon kan ha vetat att hemlig var god innan uppdateringen kom (kommentaren kom mellan alla röstat och uppdaterningen)
Vid det tillfället är det ulvar som är de som vet vilka som är goda (förutom att de inte känner til fén)
På temat Habina, direkt efter DL-Uppdateringen postar hon detta:
Snabbast ut att kasta misstankar mot fio - för att ingen ska hinna tänka tanken att granska Habina själv?
Asko, skulle du vilja upplysa mig?
Här ovan är ditt röstinlägg - inget i det gör att jag fick känslan av att du trodde att fio var fe - snarare ulv. Har jag missuppfattat det?
För det som skaver för mig är att du mellan DL och uppdateringen postar detta:
Här känns det som du vill få det till att du var först ut med att tro att fio var fé? Men som jag skrev - jag hittar inget i ditt röstinlägg som tyder på det?
Men när du började ifråga sätta så hade det gått långt efter dl och du borde ha hunnit läsa igenom ordentligt, hade det kommit direkt så hade jag förstått, nu känns det mest som om du försöker så misstankar mot mig genom att hitta på saker. Jag höll på inget vis med dig som du påstår och varför skulle jag röständra i det läget? Jag tycker att Asko fortfarande är rätt skum och lite liknande dig slänger ur sig misstankar åt höger och vänster genom att inte riktigt läsa vad folk skriver.Ok jag hade ju rätt snabba ryck som blev inkastad 25 min (inkl förlängningen ) innan DL. Så kan absolut ha missförstått det du skrev. Samtidigt måste jag ju skriva hur jag uppfattar saker och ting för att kunna bidra till att nysta i saker ?
Jag tycker att precis alla är misstänkta i detta läge så försöker hitta något som visar vilka som är ulvarna.
Men kan jag lita på digJag har faktiskt lite samma känsla om Habina.
Eftersom det inte finns nån info att gå på får det nog bli lite på känsla nu.
Verkar bara vilja se att Snurrfian skulle vara siad i det jag upplevde att hon skrev om Snurrfian? Ändå hade jag varit ganska tydlig med att fio , om hon nu var fen, skulle kunna ha två orsaker till att skriva så pass säkert om Snurrfian som god, varav sia inte alls var den mest troliga orsaken utan snarare tvärtom att spioninfon nog låg til grund för det i så fall. Nu hade jag ju helgalet om fio, men utifrån det jag skrev och resonerade om så är jag frågande till att BSF inte hängde mer med i det hela?
Jag hade uppfattat din kommentar så som jag skrev om den direkt den lades, och faktiskt så uppfattade jag den likadan när jag läste igenom allt från det jag blev inkastad . Jag hade INTE läst igenom allt ordentligt igen sedan Q1 dog mer skummat igenom-så hade däremot inte järnkoll på att du inte trodde du skulle hinna in innan DL ( som ju då var satt till 21) hade jag haft det i bakhuvudet kanske jag med hade tolkat det så som LenaH framförde å dina vägar imorseMen när du började ifråga sätta så hade det gått långt efter dl och du borde ha hunnit läsa igenom ordentligt, hade det kommit direkt så hade jag förstått, nu känns det mest som om du försöker så misstankar mot mig genom att hitta på saker. Jag höll på inget vis med dig som du påstår och varför skulle jag röständra i det läget? Jag tycker att Asko fortfarande är rätt skum och lite liknande dig slänger ur sig misstankar åt höger och vänster genom att inte riktigt läsa vad folk skriver.
Just nu är ni båda ganska så högt upp på min misstanke lista.
För att?Bsf hänger på andras teorier rätt lätt och är nog överst på min lista även idag.