nej jag vill inte att du ska outa. men funderingen om att du skulle kunna ha haft en tanke om att jag kunde ha helt fel om fio borde kunna angetts ändå?Jag hade inte fattat att du byggde din teori om Fio på mig och jag förstår inte hur du skulle kunna göra det heller, hade jag ansett Fio som misstänkt igår så hade jag röstat på henne men eftersom jag röstade på Asko så borde det ha varit uppenbart att jag höll henne som mer misstänkt. Väldigt märkligt att vilja skylla ifrån sig när man har röstat ut en god, och vända det mot någon som inte ens har röstat där? Det känns som om du försöker få mig att svara ja eller nej till att jag har en viss roll och det gör mig väldigt skeptisk till dig eftersom det brukar vara sånt som ulvar försöker göra, om vi nu tänker på samma roll så förstår jag inte varför du vill att den ska outa sig om det inte är för att ulvarna ska veta vem de ska gå på här näst?
Jag hade inte en susning om var jag hade Fio igår, hade jag försvarat henne efter dl så hade jag fått höra idag att jag var ulv, när jag inte försvarar henne efter dl så är jag ulv? Hur tänker du egentligen Q?
Men fine, jag är inte heller intresserad av hjälpa ulvarna att lägga pussel så vi kan släppa den diskussionen. men det VAR en tanke jag fick och jag ville framföra den.