Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att Snurris kommentar om att granska de som röstat på hemlig tyder på att hon kan ha vetat att hemlig var god innan uppdateringen kom (kommentaren kom mellan alla röstat och uppdaterningen)Och hur skulle snurris som ulv förklara det? sorry, i'm stoopid
och den reflektionen hade jag med som Q1, så är helt med på denAtt Snurris kommentar om att granska de som röstat på hemlig tyder på att hon kan ha vetat att hemlig var god innan uppdateringen kom (kommentaren kom mellan alla röstat och uppdaterningen)
Vid det tillfället är det ulvar som är de som vet vilka som är goda (förutom att de inte känner til fén)
vilket ?Tror ni på det om jag säger att jag faktiskt kom tänka på det på helt egen hand?
Och nu visar sig säkert att fio är god och Q och BSF sitter i lyan och fnissarTror ni på det om jag säger att jag faktiskt kom tänka på det på helt egen hand?
att fio skulle kunna vara fevilket ?
hänger inte med riktigt ?
Uppdatering
Efter flera veckors resande med en boskapshjord ombord på skeppet anländer Serenity äntligen till Jiangyin där de skall göra leveransen. Medans Mal, Wash och Book stannar kvar vid skeppet för att ta hand om betalningen får resten av besättningen lite fri tid att sträcka på benen. Simon vill först helst hålla River kvar på skeppet, men efter att de andra försäkrat honom om att det inte kommer finnas några Alliansvänliga styrkor på planeten tar han med sig henne ut.
Någonstans på vägen tappar han dock uppsikt över henne, och River börjar följa ljudet av musik en bit bort. Hon hittar en grupp människor som dansar kring ett träd och hoppar glatt in.
Det uppstår dock bråk vid överlämnandet när den lokala polisstyrkan dyker upp, och när det hörs ett skott från boskapsinhägnaden skyndar de andra sig tillbaka för att hitta Pastor Book svårt skadad. Alla skyndar sig tillbaka till Serenity och det är då de märker att River saknas. Books läge är dock kritiskt och skeppets medicinska förråd skralt, så trots Simons högljudda protester tvingas de lämna Jiangyin utan River för att ta honom till ett mer välutrustat sjukhus.
fio var River Tam - Siarlärling
Jag har en stekpanna över...
dumma mig !!!
I was right.Och nu visar sig säkert att fio är god och Q och BSF sitter i lyan och fnissar
Jag tar den!Jag har en stekpanna över...
hm nä du har if ett halvt fel- det är det enda jag vet ( talar för mig själv just nu alltså )I was right.
dammit
För att vi känt varandra i många år och ibland är det svårt att se sina kompisar som onda.Varför?
Jag har en stekpanna över...
Till mig med?Jag har en stekpanna över...