ULVLEK: Firefly

Och hur skulle snurris som ulv förklara det? :o sorry, i'm stoopid :o
Att Snurris kommentar om att granska de som röstat på hemlig tyder på att hon kan ha vetat att hemlig var god innan uppdateringen kom (kommentaren kom mellan alla röstat och uppdaterningen)
Vid det tillfället är det ulvar som är de som vet vilka som är goda (förutom att de inte känner til fén)

Att Snurris kommentar om att granska de som röstat på hemlig tyder på att hon kan ha vetat att hemlig var god innan uppdateringen kom (kommentaren kom mellan alla röstat och uppdaterningen)
Vid det tillfället är det ulvar som är de som vet vilka som är goda (förutom att de inte känner til fén)
och den reflektionen hade jag med som Q1, så är helt med på den
däremot så i avvaktan på DL så avvaktar jag med övriga spekulationer

Tror ni på det om jag säger att jag faktiskt kom tänka på det på helt egen hand? :cry::cry:
Och nu visar sig säkert att fio är god och Q och BSF sitter i lyan och fnissar
107.gif

Uppdatering

ea0f0dcc47ce3e393713c0c516979278_zpslgr10n1v.jpg

Efter flera veckors resande med en boskapshjord ombord på skeppet anländer Serenity äntligen till Jiangyin där de skall göra leveransen. Medans Mal, Wash och Book stannar kvar vid skeppet för att ta hand om betalningen får resten av besättningen lite fri tid att sträcka på benen. Simon vill först helst hålla River kvar på skeppet, men efter att de andra försäkrat honom om att det inte kommer finnas några Alliansvänliga styrkor på planeten tar han med sig henne ut.

Någonstans på vägen tappar han dock uppsikt över henne, och River börjar följa ljudet av musik en bit bort. Hon hittar en grupp människor som dansar kring ett träd och hoppar glatt in.

tumblr_mb27uoFIJg1r8gsqgo2_250.gif
tumblr_mb27uoFIJg1r8gsqgo3_250.gif

Det uppstår dock bråk vid överlämnandet när den lokala polisstyrkan dyker upp, och när det hörs ett skott från boskapsinhägnaden skyndar de andra sig tillbaka för att hitta Pastor Book svårt skadad. Alla skyndar sig tillbaka till Serenity och det är då de märker att River saknas. Books läge är dock kritiskt och skeppets medicinska förråd skralt, så trots Simons högljudda protester tvingas de lämna Jiangyin utan River för att ta honom till ett mer välutrustat sjukhus.

fio var River Tam - Siarlärling

Uppdatering

ea0f0dcc47ce3e393713c0c516979278_zpslgr10n1v.jpg

Efter flera veckors resande med en boskapshjord ombord på skeppet anländer Serenity äntligen till Jiangyin där de skall göra leveransen. Medans Mal, Wash och Book stannar kvar vid skeppet för att ta hand om betalningen får resten av besättningen lite fri tid att sträcka på benen. Simon vill först helst hålla River kvar på skeppet, men efter att de andra försäkrat honom om att det inte kommer finnas några Alliansvänliga styrkor på planeten tar han med sig henne ut.

Någonstans på vägen tappar han dock uppsikt över henne, och River börjar följa ljudet av musik en bit bort. Hon hittar en grupp människor som dansar kring ett träd och hoppar glatt in.

tumblr_mb27uoFIJg1r8gsqgo2_250.gif
tumblr_mb27uoFIJg1r8gsqgo3_250.gif

Det uppstår dock bråk vid överlämnandet när den lokala polisstyrkan dyker upp, och när det hörs ett skott från boskapsinhägnaden skyndar de andra sig tillbaka för att hitta Pastor Book svårt skadad. Alla skyndar sig tillbaka till Serenity och det är då de märker att River saknas. Books läge är dock kritiskt och skeppets medicinska förråd skralt, så trots Simons högljudda protester tvingas de lämna Jiangyin utan River för att ta honom till ett mer välutrustat sjukhus.

fio var River Tam - Siarlärling
:eek::eek::eek:
:banghead::banghead::banghead:

dumma mig !!!

men varför varför varför vilja hålla nån så inte misstänkt nu ? utan någon som helst möjlighet att kunna ha på fötterna om det på något sätt????
:idea:

För att vi känt varandra i många år och ibland är det svårt att se sina kompisar som onda. :)

Vissa spelare bondar man ju också lite med, särskilt om man som goda spelar lite "i par" i några lekar - @Lobelia och jag gjorde det i flera lekar som nya och jag tror att vi båda hade svårt att se den andre som ond ett tag därefter. :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024