ULVLEK: Firefly

Tillbaka - somnade och vaknade nu. Snart läst ikapp, men har ingen aning om vem som ska få min röst.

Snurrfian har ju uttalat sig lite skumt. fios röständring skulle kunna vara ett skydd av en kollega - eller?

Puh, såg att DL var framflyttat, då hinner jag läsa lite mer...

jag har i allafall kunnat följt leken under em och magsjukan har mattats av under dagen, men jag är fortfarande en ynklig ( om än något lättare figur - alltid något!:up: )

jag har en fundering som växt sig starkare under dagen som jag bara ska hitta lite citat för att underbygga med så brb!!

Genom din röständring så såg du till att hemlig lynchades och habina räddades

13.54 Asko röstar på Paddington
14.23 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
16.31 Paddington röstar på Habina
17.23 quarter4ever röstar på fio
19.45 hemlig röstar på Habina
20:03 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
20:39 Fio röstar på Ferrari
20:45 Habina röstar på hemlig
20:49 Bumpo röstar på hemlig
20:51 LenaH röstar på quarter4ever
20:58 Snurrfian röstar på LenaH
20:58 Fio ändrar röst till hemlig

Ja det vet jag men jag förstår inte riktigt hur det hängde ihop med mitt inlägg?

jag har i allafall kunnat följt leken under em och magsjukan har mattats av under dagen, men jag är fortfarande en ynklig ( om än något lättare figur - alltid något!:up: )

jag har en fundering som växt sig starkare under dagen som jag bara ska hitta lite citat för att underbygga med så brb!!

Fast du är ju död?

Jag kommer nog inte bli klokare nu ikväll, den som står ut mest för mig idag är Habina, speciellt hennes uttalande om att bumpo sagt att hon skulle rösta på hemlig innan Habina gjorde det (Habina trodde att hon själv lagt en andra röst, när hon lagt en förstaröst) Även om hon pudlat å sagt att hon blandat ihop oss så vet jag inte om jag tror på det ändå.

Paddington röstar på Habina

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar