Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[...]På tal om hintar, det är väl ingen hint om den inte är sann heller? Det klassas inte under regelbrott då vad jag vet i alla fall.
Fast Russel är ju den vassaste av de onda. Att bli av med honom är ju inte att bli av med vilken liten ulv som helst.
Eh, jo? Om jag hintar om att jag är siare så spelar det ingen roll om jag är siare eller siare, det är en hint ändå?
Menar du då att det är helt ok för typ Tara att hinta om att hon är Sookie och sedan peka ut onda, och sedan för Sookie att göra tvärtom, dvs säga att hon är Tara?
På tal om hintar, det är väl ingen hint om den inte är sann heller? Det klassas inte under regelbrott då vad jag vet i alla fall.
Vad jag förstått är Russel ett svart får, den kan ju inte ens käka.
Jo, läste sista rollistan nu. Vet dock inte riktigt vad "vampyr-dränera" innebär.
eller att han läst slarvigt och tror att alla onda är vampyrer.
jag tolkar det som att då kan han fixa natt-käket
Men varför skulle han vilja "hinta" om att han är vampyr då?
KL
Jag ska ut och cykla nu, med risk att jag är borta över DL väljer jag att lägga min röst nu.
Jag känner en viss förvirring ikväll, men det är nog inget konstigt iom första DL. Jag kan konstatera att mina tankar inte riktigt går åt samma håll som Niyama, om det beror på min förvirring, att jag har svårt att tolka eller om vi helt enkelt tänker olika kan jag inte svara på. Därför kommer jag inte att lägga min röst där ikväll. Pegasus har nog fångat allas blickar på olika sätt iom sin första röst på Lården. Själva rösten är väl inte särskilt suspekt i sig med tanke på att det är en första röst i hela leken, däremot har den mening som Lården hittat och citerat fångat mångas blickar, även mina. Det är svårt att tolka Pegasus uttalande; är det en ulv som vill tydliggöra sin "godhet", Russel som vill "visa sig", bara en oskyldig mening eller ett ogenomtänkt uttalande?
Jag har inte mycket mer att gå på just nu än det känner jag, och har därför inte mycket annat val än att lägga min röst där, eftersom man inte får BOP;a.
LV röstar på Pegasus