Hedinn
Moderator
Sv: True Blood (ulvspel)
Det handlar väl inte om att släppa en tanke, utan att se fler möjligheter och inte riskera att rösta ut en god första dagen enbart för att personen är "som vanligt" och var tvungen att avlägga en tidig röst.
Håller med här. Jag personligen kan inte helt och hållet släppa saker för att "ahmen det är ju för att den är den". Jag själv har ju i princip nästan åkt ut i en lek enbart på grund av att jag just då inte producerade en miljon (förvirrade, i andras ögon) inlägg om mina tankar, vilket jag gjort i andra lekar. Även om man är på ett visst sätt, så har man ju olika roller från lek till lek och yttre omständigheter kan också göra att man spelar lite annorlunda (vill minnas att jag reagerat på att Sasse varit annorlunda i någon lek mot vad jag var van vid t.ex.). Detta är anledningen till att jag inte släpper en tanke direkt enbart med hänvisning till att "men den är ju den".
I och för sig släpper jag väl aldrig en tanke egentligen, och överanalyserar allt ned till molekylform... Men ändå
Det handlar väl inte om att släppa en tanke, utan att se fler möjligheter och inte riskera att rösta ut en god första dagen enbart för att personen är "som vanligt" och var tvungen att avlägga en tidig röst.