Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är Lindgren, så trodde jag hon var 30+ utifrån det som skrevs i inläggen och kommentarerna i höstas i en av lekerna, då hon skulle ut på krogen eller på återträff eller vad det var.
Jag tror och hoppas att även en kvinna bashats om hon skrev negativt om alla med en viss kroppstyp på det sättet som gjordes i den tråden.
Japp, Lindgren är 19.
Det blir lite som när det handlar om t.ex. mobbning, det där tysta som hjälper till att rättfärdiga.
.
Fast va? Hur kan du jämföra att Mammas inte skriver rätt ut "fy vad dåligt skrivet av dig lården" till att det är som mobbing. Vad tycker du det tillför om alla skriver just det? Och hur otrevligt är det inte då om alla vänder sig mot Lorden och läxar upp henne när hon verkar ha lämnat tråden?
Frågar igen varifrån du fått siffran 30+?
Jag har för mig att den som föreslog flytten skrev det någonstädes i tråden, eller om formuleringen var:betydligt äldre än... eller något liknande. Och i min värld handlar det då inte om något enstaka år över 24 utan min 8 - 10 år.
Även om Lindgren ska ut på krogen eller på återträff kan väl hon vara yngre? Varför får du för dig att hon är äldre pga det?
För all del, men samtidigt har jag även ett minne av att någon kommenterade hur ung hon ser ut på avataren (inte en dag över 2x år), varpå hon svarade något i stil med att det fotot var många år gammalt eller jätte gammalt
Det var inte det jag åsyftade dock, utan att kommentera huruvida en kropp ser bra ut. Kvinnliga seniorer kommenterar bildtrådar på Ungdom och jag kan tycka att även manliga sådana skulle få vistas där och kommentera. Däremot borde man tänka efter hur man uttrycker sig. Det sättet som Pegasus uttryckte sig i tråden angående hur "riktiga kvinnor ska se ut" är inte okej, men att säga sin åsikt på TS kropp som så många andra gjorde? Jo, det tycker jag. Speciellt eftersom TS frågade.
Du har klargjort din ståndpunkt, de flesta andra har också uttryckt sin åsikt i frågan, så varför är det då nödvändigt att alla går in och skriver på det sättet som räknas för dig? Och är det inte mer likt mobbing och lika illa om en hel tråd pekar ut en användare på grund av ett inlägg och diskuterar över huvudet och om denne användaren i dess frånvaro? Det tycker åtminstone jag och det känns inte heller särskilt förenligt med "alla är välkomna på buke"-attityden som du säger dig förespråka.
Jag har för mig att den som föreslog flytten skrev det någonstädes i tråden, eller om formuleringen var: betydligt äldre än... eller något liknande. Och i min värld handlar det då inte om något enstaka år över 24 utan min 8 - 10 år.
Mode i all ära, men är det ändå inte på tiden att kvinnorna själva tar tag i och bojkottar de modehusen som orsakar flera tusen tjejers död varje år för att de försöker att nå ett ideal som är skapad i datorn?
Det var inte det jag åsyftade dock, utan att kommentera huruvida en kropp ser bra ut. Kvinnliga seniorer kommenterar bildtrådar på Ungdom och jag kan tycka att även manliga sådana skulle få vistas där och kommentera. Däremot borde man tänka efter hur man uttrycker sig. Det sättet som Pegasus uttryckte sig i tråden angående hur "riktiga kvinnor ska se ut" är inte okej, men att säga sin åsikt på TS kropp som så många andra gjorde? Jo, det tycker jag. Speciellt eftersom TS frågade.
Det minns jag inte att du gör? Jag tycker dina teorier brukar vara vassa.
För att ingen misstänkte dig
Av samma anledning åt vi Hedinn och Lillelorden (delvis).
Myrten, nu har jag hittat ett evenemang här hemma, med musik och öltält den 17 augusti, om du går på krogen där uppe i dina trakter samma kväll "går vi ut tillsammans"