Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men näää, var inte sian till Sasse?
Blev det för mycket vin på "middagen" LL?!
Jag tycker det var oerhört trevligt att få ett paket Skulle dock vara intressant att höra varför just jag fick det! Pegasus?
Efter allt som hänt litade jag inte längre på att Sasse, Lindgren Mammas var goda, därför ändrade jag till den ände som inte hade några direkta mistankar mot mig. Tydligen inte smart alls
Det där är bara obehagligt när du skriver så till en 19-årig tjej, även om du skojar.
Tänk lite på vad du skriver om du nu som äldre man envisas med att hänga i ett forum främst för unga tjejer.
PK-Lården out.
Iom det här inlägget är min tid på Buke över, då jag inte finner mig i att bli ifrågasatt för vart enda lite ord jag skriver som eventuellt i förlängningen tyda på att jag skulle vara ute efter något annat än att ha roligt i lekerna endast för att jag är en äldre man.
Om någon vet hur man plockar bort profilen från Buke så medela gärna innan imorgon midnatt
Det går inte att plocka bort profilen, den försvinner om man inte varit inloggad på något år har jag för mig.
Jag tycker inte att du ska lämna buke och lekarna för att någon/några personer fått för sig något. Den som betett sig illa i den här tråden, är den som anser att man inte har här att göra om man inte har rätt ålder och kön. En ursäkt vore på sin plats kan jag tycka.
Efter allt som hänt litade jag inte längre på att Sasse, Lindgren Mammas var goda, därför ändrade jag till den ände som inte hade några direkta mistankar mot mig. Tydligen inte smart alls