Sv: True Blood (ulvspel)
Spinner vidare och funderar på om Paddington kan vara den onda vampyren. Hon har varit ganska "under radarn" vilket brukar vara ett smart drag om man är ond - särskilt om man inte har ulvkompisar till att skydda sig. Lite lagom med inlägg för att vara med, men inte dra misstankarna till sig.
Och för sig liknar dessa citat vad flera spelare skrivit om Pegas, med undantaget att detta är nästan allt Paddi har skrivit.
Sen kommer detta:
Är det månne det Paddi själv gör? Hon är Russel och vill hinta lite diskret till Alcide och flocken (ev. Pegas med i flocken?).
Spinner vidare och funderar på om Paddington kan vara den onda vampyren. Hon har varit ganska "under radarn" vilket brukar vara ett smart drag om man är ond - särskilt om man inte har ulvkompisar till att skydda sig. Lite lagom med inlägg för att vara med, men inte dra misstankarna till sig.
jag håller med att Pegas motivering känns väldigt konstig och jag förstår den inte alls, samtidigt brukar jag knappt förstå vad Pegas sysslar med i vanliga fall heller oavsett vilken roll han har.
När det gäller Pegas så kan jag aldrig följa med i hans tankebanor och det är oavsett vilken roll han har så det enda jag egentligen kan säga om honom är att han åtminstone är konsekvent i sin spelstil . Men om det gör honom till ond eller god i den här leken det har jag ingen aning om. Att han skriver "övriga vampyrer", kan lika gärna tolkas som han läst rollbeskrivningen slarvigt och tror att alla goda är vampyrer eller att han läst slarvigt och tror att alla onda är vampyrer.
Och för sig liknar dessa citat vad flera spelare skrivit om Pegas, med undantaget att detta är nästan allt Paddi har skrivit.
Sen kommer detta:
Om han är Russel så vet han vilka de övriga onda är, men de känner inte till honom och därför vill han kanske hinta att han är på samma sida.
Är det månne det Paddi själv gör? Hon är Russel och vill hinta lite diskret till Alcide och flocken (ev. Pegas med i flocken?).