True Blood (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: True Blood (ulvspel)

+ Med tanke på att det lär ha varit Andy som muddrade dig har han säkert missat en del... ;)

Och jag vet inte ja, det verkar ju vara en konstig stad där allt kan hända så varför inte alkohol i fyllecell liksom? Märkligare saker lär ha hänt...

Men precis. Det hör man ju på ordet till och med "fyllecell" = en cell där man kan dricka! :d

Uppdatering!

”Det måste finnas massor av onda vampyrer i Bon Temps”, var Sookies sista tanke. Hon hörde nämligen inte sina angripares tankar när de högg henne på vägen hem från nattskiftet på Merlotte’s.

Bye bye, Sookie! (Oj – uppdateringarna ger kanske Merlotte’s dåligt rykte? Verkar ohälsosamt att hänga på den syltan.)

Hedinn var Sookie Stackhouse – siare

Men... i sängen hos sin tillfälliga flamma (eller... ja - en av hans tillfälliga flammor) vaknade Jason med ett ryck och kände sig smartare än någonsin förr.

Siarens ättling är väckt!

DL imorgon kl 22, natt-DL 20 minuter efter publicerad uppdatering.

Senast ändrad:

Nej? Om jag hade trott att det var bättre att LV åkte än att Killa åkte så hade jag ju ändrat röst då. Nu fick jag jordens beslutsångest men bestämde mig för att jag nog ändå tyckte att Killa var lite mer misstänkt än LV, vilket egentligen bara var en känsla då jag tyckte både skrivit lika misstänkt.

Jo, absolut, men just att du undrade om du "borde" ändra rösten när det stod 3-3 mellan dina två huvudmisstänka fick mig att tro att du hellre ville ha bort LV, i just det ögonblicket. Annars hade du väl inte brytt dig, tänker jag. Nu ändrade du ju inte rösten, det är jag med på. ;) Men just det att du skrev att du kanske borde göra det fick mig att tolka det så. Självklart behöver inte det vara fallet, men annars ser jag inte syftet till att fundera på att ändra i det läget.

*spök*

Vad fasiken... Jag dör alltid tidigt när jag har roliga roller ju! :p

Fast hmm, förstod du verkligen vad jag reagerade på? Det jag reagerade på var alltså att du skrev att jag och zass röstade på LV på grund av LVs lätta röst. Detta är något som inte stämmer.

Det jag menade på att du läser våra inlägg är ju för att det kan vara värt det att kolla vilka som "håller med" en. Eller ja, iaf läsa de inläggen såpass noga att man noterar motiveringen/arna till rösterna? Jobbigt om alla röster är helskumma "Öhh, röstar på Myrten för att hon har röda skor", och man följer någon som uppenbarligen är ute och cyklar, om du hänger med på hur jag menar?

Eller ja, jag tycker faktiskt att det är helskumt att du har tvärfel om våra motiveringar till rösterna (vi har ju inte ens samma motivering utan reagerade på olika saker angående LV), och skriver att våra motiveringar är något som ingen av oss nämnt. Och som sagt, speciellt eftersom även du väljer att rösta på LV.

Ok, jag hänger med på vad du säger och nu när jag läser mitt inlägg igen så inser jag att det ser tokigt ut. Egentligen var min tanke att det skulle ha varit två inlägg - ett teorinlägg om alla och ett röstinlägg men jag fick kort om tid för jag trodde DL var kl 22 idag ända till jag såg Myrtens inlägg. Kände tidspressen att få iväg rösten och hela inlägget och hade inte tid att gå igenom och kolla upp era motiveringar igen och jag hade "lätt röst" som hängde i huvudet och och det var det som dröjde sig kvar i min skalle när jag skrev inlägget. Sorry :(

Oj oj oj. Jag som satt och lekte med tanken att Heddan var Sookie redan när hon började prata om Killaloe - till synes utan god anledning. Men sedan var Killaloe god och då fick jag ju lite huvudbry... Så visade det sig att jag hade rätt! :D

RIP. Sookie och Tara.

OT-uppdatering:

Efter att Sam lyckats smuggla in en hela bourbon till Tara (gick enkelt, han skiftade till orm och kröp genom gallret) så kommer Tara på att Andy nog är mannen i hennes liv:love: trots allt.

HÖR UPP INVÅNARE I BON TEMPS!

Er något förvirrade LL kom just på att hon ska på dricka-vin-middag imorgon kväll. Det verkade ju lite jobbigt och jag tänkte först ta med mig datorn, men sedan kom jag på en bättre idé:

Imorgon kväll kommer Killaloe att extraknäcka som LL och sköta uppdateringarna.

Bara så ni vet.

Okej, så Killaloe, som i detta ögonblick bumpar Andy i fyllecellen, ska alltså vara ansvarig imorgon?? Det känns... tryggt... Eller NOT! ;)

(Ha det så trevligt på vinmiddagen imorgon! :D)

Men vad är bäst? Att Killaloe som är full idag eller att jag som viss-risk-föreligger-skall-jag-erkänna är eh... salongsberusad imorgon sköter morgondagens uppdateringar?

Ehum.... sen får jag väl erkänna att det där med Andy is all my doing. Killa säger att hon inte vet vem Andy är.

Jag vet inte om vi ska upplysa henne?:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar