Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Di skulle ju få så vackra baaaaarn ihopEhum.... sen får jag väl erkänna att det där med Andy is all my doing. Killa säger att hon inte vet vem Andy är.
Jag vet inte om vi ska upplysa henne?
Jag förstår det snarare som att Pegasus röstar på Lården TROTS att hon kan vara en människa. Men att varulvsvibbarna är starkast.
jag håller med att Pegas motivering känns väldigt konstig och jag förstår den inte alls, samtidigt brukar jag knappt förstå vad Pegas sysslar med i vanliga fall heller oavsett vilken roll han har.
Jag reagerar också på samma sak som ni gör, att han inte verkar förstå att det finns människor med i leken också och han skriver i ett inlägg "att människor varit så sällsynta i de senaste lekarna så han har glömt bort dem" Vad jag vet så hade jag bara människor och troll i förra leken.....
Sedan ger Sasse mig rysningar genom att dra upp myspinnar i den här tråden.....
Och så får vi inte glömma detaljen om att jag faktiskt förtydligade att det fanns människor i den här leken också, inte bara vampyrer och ulvar, men att han fortsätter på samma spår ändå
Jo, det har du rätt i, men har varit så sällsynt med människor i de senaste lekerna så jag rent hade glömt bort dom...
Efter gårdagen känner jag mig mer och mer misstänksam mot Lorden, dels tycker jag att denne reagerade så väldigt starkt på rösten från Pegas att det skaver lite i mig. Visst, det är aldrig kul att få en röst på sig och speciellt inte på så svaga grunder – men var det inte att reagera i överkant. Sedan inlägget ”bara OT, OT och en röst på mig” gör att det känns som om hon vill att vi ska tycka synd om henne.
Alltså, ja. Du är ju fri att rösta som du vill, men jag förstår inte alls hur du kan särskilja min kommentar kring idrott som "icke-OT" och därmed någonting att basera en röst på, bland det du själv påstår är OT?
så började det inlägget med att jag tänkte sammanfatta tråden så långt, men insåg att det faktiskt inte hänt så värst mycket att teoria kring undantaget rösten på mig, och den ville jag undvika för att inte få igång just denna linje - att jag ältar och försvarar mig för mycket. Ett uttalande med glimten i ögat, helt enkelt.Hittills i tråden: OT, mer OT och en röst på mig.
Även hennes röst på mig känner jag skaver lite, inte det att hon röstade på mig men det faktum att hon inte tog ställning med sin röst. Pegas hade två röster och Killa och LV hade 3 vardera – varför utnyttjade inte Lorden sin röst till att avgöra? Istället röstar hon på en person som inte fått en enda röst på sig innan. Det känns väldigt passivt spelat i mina ögon att inte våga lägga en avgörande röst i det läget, speciellt som rösten kom precis på DL.
Ytterligare en sak som får mig att reagera är att hon tycker det är " vara under radarn" att jag skrivit så få inlägg – well, kollar man på statistiken så har Zassoo och LV inte skrivit särskilt många heller men hon väljer att peka ut bara mig? Själv har hon skrivit flest inlägg i leken men kikar man igenom dem så är majoriteten av alla bara OT. Jag tycker det är minst lika ulvigt att skriva många inlägg så det ser ut som om man är aktiv men egentligen har man inte skrivit så mycket.
Jag kan konstatera att mina tankar inte riktigt går åt samma håll som Niyama, om det beror på min förvirring, att jag har svårt att tolka eller om vi helt enkelt tänker olika kan jag inte svara på. Därför kommer jag inte att lägga min röst där ikväll. [/B]
Bra bok.
Mvh tvångsonanist. (Vill du ha ett boktips? ) ((Det är alltså boken som gör mig sådan. Den är hothothot!))