Jag måste snart åka iväg till båten och jag har ingen aning om hur jag ska rösta idag, det har knappt varit någon aktivitet sedan DL (förutom en massa OT) och jag har inget nytt att gå på heller.
Pegas har gjort ett inlägg nu på morgonen och jag vet inte om jag förstår mer av hur han tänker nu än innan, hade önskat att få se mer av honom för att försöka bena ut mina tankar om honom.
Förresten så gör hela den här leken gör mig förvirrad.
LV har inte skrivit något nytt vilket gör att mina misstankar mot henne kvarstår. Har lusläst dennes inlägg flera ggr och jag vet inte om det är det hon skriver eller det hon inte skriver som får mig att reagera på henne.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om
Lillelorden, i morse var jag bergsäker men nu svarade hon så bra på mitt inlägg så jag förstår hur hon tänker samtidigt så hänger den där passiva gårdagsrösten fortfarande lite i skallen, men som sagt jag hänger med i hennes resonemang och har man ingen teori så kan man inte ”vaska fram” någon på två röda heller…
På grund av ovanstående:
Paddington röstar på LindgrenV
Dels för jag fortfarande tycker att det skaver om hennes mer eller mindre drev mot Pegas igår och dels för att när jag läser dennes inlägg så finns det väldigt lite substans i dem.