Sv: True Blood (ulvspel)
Om du inte ser att den kan vara ett missförstånd, vad tänker du då att det är? Alltså helt seriöst ser jag inte att den kan vara annat än missförstånd, så du måste förklara mer i det vad det är du misstänker? Vad i den tyder på att hon är ond? Och jag undrar fortfarande VARFÖR du vill veta vad som fick Lården att leka med tanken? Misstänker du alltså att Lården hittade på det (för att hon är ond?)? Vad har hon då att vinna på det?
Vad roligt det är när man skickar iväg ett inlägg och får upp en ruta med "sidan kan inte hittas".
Jag kan inte se att Lordens kommentar efter DL skulle bygga på något missförstånd om rollen, hon själv har inte kommenterat det som missförstånd föränn du och Sasse skrev det nu på kvällen
Och jag vill fortfarande veta vad i Hedinns inlägg som fick Lorden att tänka i de banorna.
Tror som sagt innan Hedinn blev käkad antingen för sin kommentar om att Lorden skulle vara ond eller att ulvarna tagit festa på det och vill kasta misstankar i Lordens riktning.
Om du inte ser att den kan vara ett missförstånd, vad tänker du då att det är? Alltså helt seriöst ser jag inte att den kan vara annat än missförstånd, så du måste förklara mer i det vad det är du misstänker? Vad i den tyder på att hon är ond? Och jag undrar fortfarande VARFÖR du vill veta vad som fick Lården att leka med tanken? Misstänker du alltså att Lården hittade på det (för att hon är ond?)? Vad har hon då att vinna på det?