Sv: True Blood (ulvspel)
Undrar, varför?
Nu blir jag jättehispig ifall jag borde ändra röst till Lindgren eller ej
Undrar, varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir jag jättehispig ifall jag borde ändra röst till Lindgren eller ej
För att det stod mellan de två och det var mellan dem jag velade när jag skulle rösta.
Jag håller som sagt med om att Pegasus motivering var märklig, som vanligt typ. Dock reagerar jag på Killaloe som snabbt "hugger" mot honom och i mina ögon i princip försvarar Lillelorden. Av vilken anledning vet jag inte, det skulle känns lite väl om både Killeloe och Lorden var onda och Killaloe hade gått i försvar av den orsaken. Jag antar att det mer beror på privat vänskap och yadda yadda. För annars borde Killaloe träna mer i hur man behandlar (och inte behandlar) ulvkollegor
Jag reagerar som sagt mest åt att hon är snabb med att "hugga" mot Pegasus, som även om hans motivering var illa ställd, är ett lätt offer. Uppenbarligen, eftersom Lillelorden och LindgrenV också har reagerat hårt. Det kan inte ha varit alltför svårt att tro att Pegasus kan tänkas kunnat få röster på sig pga hans motivering kring sin röst.
Niyama:...Lorden var onda och Killaloe hade gått i försvar av den orsaken. Jag antar att det mer beror på privat vänskap och yadda yadd
Vill jag vara så korkad att jag går in och försvarar henne så får jag väl vara det om jag tror att det hade gynnat en lya?
Varför skulle jag träna mer i hur jag behandlar eventuella ulvkollegor? Inte visste jag att det fanns någon norm i hur man gör det med tanke på att det kan offras hej vilt eller hållas med Vill jag vara så korkad att jag går in och försvarar henne så får jag väl vara det om jag tror att det hade gynnat en lya?
Nej, det är inte så svårt, det skriver jag ju till och med själv, men resonerar man på det viset så kan jag ju inte lägga en röst på den jag tycker är mest misstänkt bara för att någon annan också tycker det? Och varför är det då inte värre med LV som "hakar på" mina teorier men lägger första rösten? Jag har varit rätt tydlig med vad jag tror om Pegasus och bara för att det är en "enkel" röst enligt dig så är inte jag så sugen på att ändra när jag tycker att han helt enkelt inte ger mig några som helst goda vibbar...
Och om jag hugger på pegasus för att han lägger en "enkel" röst så gör du ju i princip detsamma eftersom du verkar hänga upp dig på enbart det jag har skrivit i min röstmotivering och inte något kring resonemanget tidigare. Så i princip så gör du ju samma sak som du beskyller mig för att göra?
Varför vore det då sämre om Killa åkte? Vilket jag antar att du ansåg eftersom att det var uppenbart att det skulle bli nån av dem.
(Jag kan upplysa om att jag slår precis lika mycket på Killaloe privat oavsett om hon försvarar mig eller inte. )
Sen kommer detta:
Är det månne det Paddi själv gör? Hon är Russel och vill hinta lite diskret till Alcide och flocken (ev. Pegas med i flocken?).
Om han är Russel så vet han vilka de övriga onda är, men de känner inte till honom och därför vill han kanske hinta att han är på samma sida.
Va? Jag trodde uppenbarligen att det var bättre att Killa åkte eftersom jag lät rösten på henne stå kvar.
*spök*
Tack för det liksom, nu ska jag fortsätta mitt drickande i min fyllecell tillsammans med min enda vän, offerkoftan
Obs! Om någon tror att ovanstående dravel från LL eller vad som skrivs i uppdateringarna har något med spelet att göra så vill jag dementera detta. Men jag saknar att kunna spamma leken och OTa.
Jo, fast eftersom du funderade på att byta när det stod 3-3 i röster (för det gjorde det väl då? Orkar inte gå tillbaka och kolla innan jag skrivit klart) antog jag att du hellre såg LV åka än Killa, som visserligen nu ser vettigt ut, men ändå.
Äsch, Mammas brukar också OT:a/spamma en massa när hon är LL. Kör på!
Det är ju mitt svar till Nyiama om varför Pegas ev skulle hinta om sin roll, förstår inte hur du kan tolka det som du gör.
Jag tycker du ska tacka mig. Betänk vad som kunde hänt (uppäten av ulvar, dödad av vampyrer, förhäxad, placerad i tortyrkammaren under Fangtasia etc). Du överlevde - men jag tror inte man får ha alkohol i fyllecellen.
Obs! Om någon tror att ovanstående dravel från LL eller vad som skrivs i uppdateringarna har något med spelet att göra så vill jag dementera detta. Men jag saknar att kunna spamma leken och OTa.