Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

kl

Jag och vacker vit

28278293.jpg

28278262.jpg

Den bästa jag fick på spanska skritten som hon självklart inte var pigg på bara för att vi skulle fota :p

28269648.jpg

Äntligen lite bilder! jättefint, särskilt första! jäklans va matchade ni är!:laugh:

Vill lägga ut några bilder på Bianca här. Men fattar inte hur. :confused:
Nån som kan berätta ? :)

Hur får man en häst att stegra på komando? vill så gärna lära mig mer om alla trick, spec. stegring. :)

Första va jättefin! Va kul att du ska till hällekis! du får uppdatera när du kommer hem!

Tack så mycket :)
Den andra bilden är tagen precis när han är påväg upp igen, så det blev inte så snyggt.
Jag ska absolut uppdatera när jag kommer hem därifrån. Ska ta med kameran och försöka få någon av tjejerna att fota lite! Hehe.. Får hoppas att nån kan göra det för det är lite svårt att ta bilder själv och man vill ju föreviga sånna härliga dagar.

ja det blir ju så ibland:) ja men det är säkert inga problem, fråga Stine hon tar jättefina bilder:)

måste skriva så jag kommer ihåg tråden :)

Ja just ja! Hennes bilder har jag sett förr. Jättefina :bow::)
Men med min dåliga kamera kan man inte ta så bra bilder :o

Å vilka fina!
Ni ser ut som ni är tagna direkt ur en saga. :love:

Jag vill också ha en sådan skog här *mutter mutter* :( ;)

Just nu står tricken och stampar lite på samma ställe..
Har börjat med stegring för ett tag sedan och det funkar bra tills jag vill att han ska gå upp lite högre. När jag ställer mer krav vill han inte resa sig alls i stället.
Behöver verkligen lite tips och motivation så vi kommer igång igen och kan komma någon vart. Skicka gärna ett PM om ni inte vill skriva här i tråden.

Ja hon brukar ju fota mig, så du lär ha sett hennes bilder, såsom jag visar alla blder tusen gånger;) haha:D Men om du frågar henne så vill hon säkert ta med sin egen kamera:)

Tack:) ja visst blev det lite mysiga!:laugh: men den är inte så märkvärdig, bara vanlig skog:)

KL

Här är några på Conny från i söndags! Tack Zandra för att du ville komma :)

Tack sj:D

Här är några från idag:)

Hoppa på bakbenen

ligga

Kompliment påväg till liggandet

stegra

stegra:)

Har du nån film då han hoppar på bakbenen? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 959
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat