Men det handlar ju för helvete om mig!
Nä, han bara sitter i soffan med handen i kalsongerna, rapar, fiser, glor på tv och skrattar åt mig och mina problem.
Så...är det det du ville höra så varsågod!
Sanningen är helt annan, men det hör inte hit. JAG orkar inte skriva ner vad ALLA säger, gör, stöttar osv osv här. Det får dom höra öga mot öga! Och vill JAG hylla någon som står mig nära, ja, men då passar väl dagens ros i tidningen bättre än att skriva ut det här på ett forum, som ingen närastående ändå läser...?! Och jag tror att ni skiter i att jag har världens bästa kusin, bror, moster, eller vad det nu är för släkting som ställer upp.
Att du och alla ni andra inte får veta allt är pga att JAG orkar inte sitta och beskriva allt vad folk gör och säger. Att min svärmor har googlat fram det här, att min syster hörde det här på stan, det är väl inget JAG behöver skriva, eller hur?
Min pappa måste ju vara ett riktigt as, JAG har ju inte nämnt honom...då måste det ju betyda att han inte gör något
Går världen under nu? *ironi*
Detta handlar faktiskt om ett problem som JAG har. JAG skriver här för att få höra vad okända, anonyma personer tycker och tänker om MITT problem.
JAG lovar att starta en tråd om min sambo om du vill ha någon att spy galla över. Men då måste han göra något först.
Fram tills dess så håller vi oss till ämnet och lämnar min fina sambo utanför det här!
Ja, jag är hemskt trött och barnslig i mitt skrivande nu