Sv: Trasigt mammahjärta
Tack för dina ord!
Jag tror också på att det är för mig att fortsätta göra det jag gör, fast bättre och mer bestämd! Bli tuffare mot alla och köra stenhårt på hur det ska vara utan att ge vika.
Det kommer att bli mer turer till TR, dock sa domaren att nästa gång blir det allvar, så får se då.
Faktiskt så är jag på riktigt, jag sitter här just nu
haha det tog ett tag, men det var intressant läsning, dock lite surrealistiskt att det kan vara såhär. Tror inte jag har fattat att det är en riktigt person som sitter i denna sitsen, värsta mardrömmen ju
Det känns som att en kontaktperson kan vara en bra lösning, men kanske ändå inte. Med tanke på hur din son beter sig när han ska hem till dig och pojkens manipulativa pappa + fru och om man som utomstående kommer in och det enda man ser är just denna lilla delen av allt så skulle man nog bli fundersam som kontaktperson, och inte till din fördel.
Det enda kontaktpersonen kommer se är en pojke som inte vill till sin mamma och en pappa som inte vill lämna ifrån sig sin son mot sonens vilja. Kontaktpersonen vet ju inte vad som sker hemma hos pappan respektive mamman, hur pojken trivs och mår då.
Mitt råd är nog att fortsätta som du gör, d.v.s. stå på dig och var tuff! Ta med dej ditt barn hem till dig oavsett vad barnet eller pappa säger eller gör. Så länge barnet vill vara hos dej när han väl är det så är det bara att kämpa på. Ev. filma och ta mycket kort när han är hos dej, iaf om det skulle bli mer strul så har du det dokumenterat att han faktiskt trivs hos dej.
Tack för dina ord!
Jag tror också på att det är för mig att fortsätta göra det jag gör, fast bättre och mer bestämd! Bli tuffare mot alla och köra stenhårt på hur det ska vara utan att ge vika.
Det kommer att bli mer turer till TR, dock sa domaren att nästa gång blir det allvar, så får se då.
Faktiskt så är jag på riktigt, jag sitter här just nu