Sv: Trasigt mammahjärta
Det första jag gör i morgon är att ringa advokaten.
Jag ska berätta allt och så får vi sen ta ställning efter det.
Anser advokaten att detta är inget jag ska acceptera, happ...in med en ny stämning och ge pappan böter.
Så länge jag har en dom att jag får träffa min son så känner jag att det gör det samma.
Dom måste börja förstå att det är allvar och att man kan inte göra som man vill.
Jag börjar även fundera på vad pappan har för advokat egentligen. Har inte den informerat pappan om vad som händer ifall man bryter mot domen?!
Har dom varit snälla och underlättat för dig ???? KÖR ÖVER dom jävla bönderna. Tala om för advokaten direkt imorgon om vad som sker, spara hans sms där han skriver att hon minsann ska medverka.
Visa dom att du menar allvar, var inte snäll. Det kommer slå tillbaks mot dig och din sons umgänge. Disskutera inte med dom, utan bara säg : Jaha är det så det ligger till. Och sen tar du det med din advokat.
Det första jag gör i morgon är att ringa advokaten.
Jag ska berätta allt och så får vi sen ta ställning efter det.
Anser advokaten att detta är inget jag ska acceptera, happ...in med en ny stämning och ge pappan böter.
Så länge jag har en dom att jag får träffa min son så känner jag att det gör det samma.
Dom måste börja förstå att det är allvar och att man kan inte göra som man vill.
Jag börjar även fundera på vad pappan har för advokat egentligen. Har inte den informerat pappan om vad som händer ifall man bryter mot domen?!