Sv: Trasigt mammahjärta
JAAAA!!! Jag är så jävla glad!!!
Min älskade advokat pratade omkull pappans advokat och pappan fick tunghäfta och pratade omkull sig själv...allt kom fram att det var påhitt - det slutade med att det enda pappan sa var "jag minns inte" "ja, så kanske det var" osv osv
Han försökte ljuga om att dom skulle bort på fotbollscup nästa helg, men han råkade sen försäga sig att det endast var en vanlig fotbollsträning som skulle ske på söndagen.
Han ljög och sa att det inte gick att lösa några träffar under veckorna då sonen gick på fritids och pappan och frun jobbade.
Även där försa han sig och det visade sig sen att sonen ska vara hemma med frun medans pappan jobbade.
På tisdag nästa vecka åker jag till deras kommun och umgås med min son, pappan kommer att vara med, vilket jag erbjöd!
Torsdag och fredag träffas vi även då i deras kommun för att sen på lördag så kommer pappan och sonen hem till mig för att se hur jag bor!
Sen blir det några träffar till både i deras kommun och i min kommun dagtid för att sen återgå till varannan helg och lovdagar
Jag fick igenom min vilja...gick med på pappans förslag men plusade på några timmar till och erbjöd pappan att vara med om han ville...
Efter mkt velande från pappans sida föll iaf domen till min fördel och jag plockade hem vinsten!
Ett rätt så egotrippat inlägg, men det struntar jag i...jag är såååå glad!!
Champagne och jordgubbar till alla!!