Hur gick det då i mitt första inofficiella försök? Inte så bra som jag hade hoppats, men inte orimligt dåligt med nuvarande status.
Började morgonen med att kolla score sheet och upptäcka att det fanns utrymme för att fylla i TVÅ varv?!
men sen på lunchen körde några kompisar som är grymt mer vältränade än vad jag är och de hann inte avsluta sina cleans. Kändes mycket bättre då.
Mitt mål var att komma så långt att jag fick göra minst en clean (mitt starkaste moment i dagens event).
Rodden: tappade tekniken och istället för starka drag så blev det högre strokes/minut. Tappade 60 sekunder mot planen redan här.
Hanging knee raises: fick inte till flytet så tappade onödigt mycket tid här med, fick gå ner på treor tidigare än planerat.
Wall balls: gick över förväntan! Färre no reps än det brukar bli och trots att jag haft ont i knät en vecka så funkade det bra. Men här tog tiden slut halvvägs in ungefär.
Vilade ett par minuter och körde mina 30 cleans som avslutning bara för att det är så roligt och fokuserade på att få flyt i touch and go.