Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow!Överkroppspass igår och jäklar vilken pump jag fick till i musklerna! Försökte föreviga det på bild men hann bara ta denna suddiga, sen kom en annan person in och då tyckte jag det var så pinsamt att stå där och fota så det blev inget mer med det
Visa bifogad fil 112689
Var sjukt häftigt att verkligen kunna se alla musklerna sådär tydligt i alla fall - dock ser jag att jag behöver jobba mer på den där yttersta sidan av axelmuskeln, vad nu den kan tänkas heta. Och så var det det där med triceps... Så sjuuukt tråkiga att träna!
Ikväll vankas benpass och jag känner mig riktigt pepp faktiskt. Känns som att jag börjar komma ur svackan då allt bara känns jobbigt och tungt, även om det fortfarande är extremt intensivt på jobbet och mycket att ta i på alla plan. Skönt att känna sig lite lättare och mer hoppfull inombords
Äsch vad drygt när kroppen sätter käppar i hjulet! När går loppet? Visst sprang väl du förra året också, eller blandar jag ihop dig?Har bra flyt i träningen för tillfället, känner mej stark på passen med tunga lyft (älskar styrketräning) och löppassen går fint, ligger i träning för varvet och har bra klipp i benen men däremellan så är känslan lite sådär. Har fibro och lite annat skit som gamla diskbråck, en armbåge som vill dra på sig tennisarmbåge och början på artros i ena höften. Så mellan passen har jag ont. Det retar mig, utan träning gör det dock ondare så det gör att jag fortsätter. Just nu tvekar jag dock på varvet för höftens skull. Det är lite bajs.
Nej det är rätt person! Jag sprang förra året och hade ett bra lopp men ont som attans efteråt.Äsch vad drygt när kroppen sätter käppar i hjulet! När går loppet? Visst sprang väl du förra året också, eller blandar jag ihop dig?
Heja dig! Tycker inte alls att du ska skämmas, tre pass är väldigt mycket bättre än inga alls! Och gymmiljön under veckans första 4-6 veckor är verkligen inte rolig, när mängden människor plötsligt ökar med typ 50% samtidigt som det fysiska utrymmet är detsamma. Som tur är lär det börja lätta lite på den fronten nu så att upplevelsen blir behagligare för allaIdag ska jag till gymmet för årets tredje pass (skäms över att skriva det i den här tråden...!). Humöret har verkligen inte varit det bästa, och bara tanken att behöva trängas med folk inne på ett gym har inte varit direkt lockande. Men idag känner jag mig pepp, så bara jag kommer dit så är jag nöjd!