Dagens motion so far: cykel 15 min gånger 2 plus 5 km/25 min på löpbandet
. Blir en prommis på ca 15 min också om ett tag. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, och det stämmer verkligen att jag vill ha kvar gymmet som en glädjekälla i livet och inget jag tvingar mig till. Kroppen behöver lite återhämtning rent fysiskt men hjärnan vill hitta på saker och vara aktiv. Sjukgymnasten sa att det inte berodde på att jag tränat för mycket eller fel utan att kroppen inte klarade av dom förutsättningarna nu som jag gjorde i oktober pga obalansen i kroppen. Så vila och lite hemmaträning till den 27 och sen tar jag det därifrån.Aha, men då låter det ju som att du har gott om tid! Du kan ju ha målet att ta dig igenom loppet/loppen helt enkelt, på ett eller annat sätt. Hur mycket som sen blir löpning och hur mycket som blir rask promenad kanske kan kvitta? Sen är det väl så att många får en liten extra boost av lopp och att det kan göra att saken känns lättare på flera sätt.
Förstår att det inte känns värt att gå dit för det! Bra beslut att stanna hemma tycker jag, så skapar du inte negativa associationer med gymmet heller genom att vara där och träna något du tycker känns onödigt. Förstår att det känns surt, men jättebra att du lyssnar på kroppen (och sjukgymnasten) och tar det lite lugnt! Bättre att vila och bli bra på riktigt, istället för att börja för tidigt och sedan få börja om från början med vila & rehab igen.
Jag har ju tävlingsinstinkt så det räknar jag med går bättre än på hemmaplanAha, men då låter det ju som att du har gott om tid! Du kan ju ha målet att ta dig igenom loppet/loppen helt enkelt, på ett eller annat sätt. Hur mycket som sen blir löpning och hur mycket som blir rask promenad kanske kan kvitta? Sen är det väl så att många får en liten extra boost av lopp och att det kan göra att saken känns lättare på flera sätt.
Förstår att det inte känns värt att gå dit för det! Bra beslut att stanna hemma tycker jag, så skapar du inte negativa associationer med gymmet heller genom att vara där och träna något du tycker känns onödigt. Förstår att det känns surt, men jättebra att du lyssnar på kroppen (och sjukgymnasten) och tar det lite lugnt! Bättre att vila och bli bra på riktigt, istället för att börja för tidigt och sedan få börja om från början med vila & rehab igen.
Jag har ju tävlingsinstinkt så det räknar jag med går bättre än på hemmaplan
Råkade anmäla mig, barnen och en släkting till toughest family idag medHerregud det är inget stopp på mig. Barnen brukar ju få åtminstone ett lopp varje sommar men att det skulle bli ett självmordslopp var väl inte genomtänkt, haha.
Haha, låter precis som mig
Jag har aldrig sprungit några längre sträckor så jag har bokat 5 lopp totalt i år. Får ju erkänna att jag blev riktig sugen på Toughest family då Action Run (nybörjare) är ett av min lopp. Först ut är spring för livet i grannkommunen 1 maj, så jag har inte speciellt många månader på mig![]()
@Derivata Jag läste just på Facebook i skidgruppen att om varken säljare eller köpare har meriter sen tidigare så övertas startled om man köper privat av någon.Det kunde kanske vara något för dig? Hon jag såg som ville sälja hade en plats i led 6 till salu
.
Vi har inte snö på marknivå tyvärr, så det ser liknande ut härMen åhhhhhär efter Västerbottenskusten där det brukar vara vinter är det så deprimerande just nu - vet inte om det är januari eller april när man tittar ut
![]()
Jag har ju helt glömt att fråga vilken skidort du bor i och hur det kommer sig att du hamnade där? Vi har länge funderat på att åka till just Bulgarien för att åka skidor nämligen och kikade länge på Bansko, men just den här gången blir det Österrike då vi har bekanta där.Känns som att jag skriver samma sak varje gång, men idag blev det skidåkning på morgonen och nu ska jag ta tag i dagens Yoga med Adriene och efter det meditation.
Visa bifogad fil 44089
Alltså vädret är helt fantastiskt den här vinternblir så mycket piggare av att vara i solen.
Jag bor i BanskoJag har ju helt glömt att fråga vilken skidort du bor i och hur det kommer sig att du hamnade där? Vi har länge funderat på att åka till just Bulgarien för att åka skidor nämligen och kikade länge på Bansko, men just den här gången blir det Österrike då vi har bekanta där.