Grotesk träningsvärk i hela jäkla kroppen
idag blev det lite stallpyssel och sedan en lugn löptur på ca 5 km med familjen, mest för att rasta kidsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh. Det där gjorde lite ont i hjärtat att läsa. Klart du ska vara med på nästa.Ba. Kollat resultatlistorna från skidloppet jag hoppade över att vara med på idag då jag trodde jag skulle bli ensam jättesist. Visade sig att det hade jag nog inte blivit...
Kanske jag vågar mig på att vara med i ett lopp om två veckor nu då... det är dessutom lite kortare....! Man får inte medalj, vilket jag tycker är jättetrist, men det kan jag ju beställa en egen sen...
Men åh. Det där gjorde lite ont i hjärtat att läsa. Klart du ska vara med på nästa.![]()
Men åh. Det där gjorde lite ont i hjärtat att läsa. Klart du ska vara med på nästa.![]()
Skriver under på detta, självklart ska du vara med på nästa!@strawberrysylt
Vad kul! Jag saknar så mycket att ha en squat rack hemmaSå kul att få läsa om allas framsteg och vad som sker i träningslivet. Men framför allt vilken variation det finns.
På dagens långrast blev det 2r i 35,5 kg bänkpress.
Vilket är mitt personbästa, så det roligaste var att de lättare vikterna efter det liksom bara flög upp. Följer ett träningsprogram just nu som finns på styrkelabbets app, och ja även om man ska prompt följa det så blir iaf jag för nyfiken när vikterna de vill ha känns lätta och provade vad som gickVill dock inte ha allt för mycket träningsvärk på torsdag när jag ska köra en timme med min gamla PT, vilket iofs är kasst för idag kommer min ställning. En ställning med säkerhetsarmar så jag kan öka vikterna på knäböj även när jag är själv hemma
![]()
Använder appar från Nike. Deras Run club och trainingÄr det nån här som tränar via träningsapp? Jag laddade ner en för en tid sedan, har varit skeptisk till huruvida jag skulle idas ta mig igång på egen hand men nu har jag iaf provat. Helt okej.
Någon annan som tränar hemma på egen hand med hjälp av app? Funkar det i längden? Vilken app har du?
Jag använder periodvis som tex inför vissa lopp. Dock inte app utan färdiga träningsscheman som ligger ute på nätet. Har dock laddat ner försvarsmaktens app som jag tycker verkar jättebra. Har dock inte kört efter den ännu. Men jag ska. Sen. Någon gång.Är det nån här som tränar via träningsapp? Jag laddade ner en för en tid sedan, har varit skeptisk till huruvida jag skulle idas ta mig igång på egen hand men nu har jag iaf provat. Helt okej.
Någon annan som tränar hemma på egen hand med hjälp av app? Funkar det i längden? Vilken app har du?