Är precis klar med morgonträning på gymmet och ska äta frukost. Bra vecka denna veckan. Ridning måndag och tisdag, träning onsdag och fredag. Ridkurs i helgen med två pass om dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow!Varit lite si och så med träningen senaste veckorna, pga axeln och en liten förkylning.
Men lyckades komma upp på 60kg x 10 x 3 i squats för någon vecka sedan, äntligen kommit över den mentala spärren efter 5 reps på 60 mycket andning blev det, men ändå.
Igår markade jag för första gången på säkert en månad, och kom upp på 105kg! Så otroligt kul
Körde med bälte från 80kg för att prova, rätt nice.
Visa bifogad fil 90085
Woop woop heja dig!!Woho! Avslutade veckan och började maj med att springa milen under timmen på Växjöloppet! Vet inte exakt tid ännu, väntar på resultatlistorna. Men det kändes himla bra hela vägen och kunde t.o.m. öka lite mot slutet
Vad härligt! Heja dig!Woho! Avslutade veckan och började maj med att springa milen under timmen på Växjöloppet! Vet inte exakt tid ännu, väntar på resultatlistorna. Men det kändes himla bra hela vägen och kunde t.o.m. öka lite mot slutet
Jag skulle låta känslan styra helt. Börja springa långsamt. När du får lust att gå så gör du det. När du känner dig återhämtad prövar du att springa en bit igen. Njut av loppet och se till att få ett behagligt lopp! Hoppas du får roligt!I morgon ska jag springa vårruset.
Hade jag följt mitt program så hade jag varit uppe på 5km ren löpning nu. Men nu blev jag ju sjuk så jag ska springa 3*4min i morgon enligt programmet men på det kommer jag inte 5km. Vad ska jag göra efter det? Bars gå? Blanda?
Livrädd för att gå för fort fram nu när det äntligen funkar
Åh, så tungt. Låter helt rätt att fylla veckan med hästar och crossfit, förhoppningsvis får ni lite fint väder ocksåJag och min partner bröt upp i helgen, rätt beslut men gör så ont i själen. Har därför bokat in lite extra träning den här veckan för att inte behöva sitt ensam hemma i lägenheten med än nödvändigt.
Måndag: crossfit, uteritt
Tisdag: eget gympass, eget dressyrpass
Onsdag: crossfit
Torsdag: crossfit, dressyrträning
Fredag: crossfit
Lördag: vila
Söndag: markarbete, löpning?
Åh, jag hoppas att det dyker upp lite cleans hos oss snart. Länge sedan jag jobbade på dem!Dagens crossfit var verkligen bra medicin då det var mycket skivstång, typ det bästa jag vet.
Första blocket var 5-7 set med 2 reps power clean. Jag startade på 35 kg, tyckte att det kändes rätt bra men så såg jag att flera av de andra som är mycket starkare än vad jag är också hade det som startvikt. Hann tänka att jag gått ut för hårt när coachen påkallade min uppmärksamhet och pekade mot viktplattorna att jag skulle lägga på mer 40 gick som en dans, men på 45 tog det helstopp idag. Lyckades med en men mest misslyckade försök.
Sen var det ett block med 3 varv, och 2 minuters vila mellan varje.
10 deadlift
8 hang power clean
8/10 front squat
De två första är jag rätt stark i, front squats not so much så fick justera vikten på andra varvet.