Hela systemet domnar bort till slut.. Ammade yngste i 14månader… Baken blev lika platt som bröstenTack!
Haha vi myser på här, kämpar på för att rumpan inte ska domna bort när jag sitter och ammar i soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela systemet domnar bort till slut.. Ammade yngste i 14månader… Baken blev lika platt som bröstenTack!
Haha vi myser på här, kämpar på för att rumpan inte ska domna bort när jag sitter och ammar i soffan
Haha jajamen det räknar jag med, ammade första barnet i 13 månaderHela systemet domnar bort till slut.. Ammade yngste i 14månader… Baken blev lika platt som brösten
Röva hoppar ju upp med lite träning. Tuttarna är det värre med har jag märktHaha jajamen det räknar jag med, ammade första barnet i 13 månader
Som helt vanlig gymmare så begriper jag inte hälften men det låter fräsigt, tungt och roligtDagens crossfit kändes mycket bättre än gårdagens!
Efter uppvärmning körde vi snatch med skivstång, jag körde från hanging. Jag är inte särskilt bra på det, men också bara andra gången jag gjort det. Är så rädd att drämma stången i ansiktet på mig själv svårt att hålla så brett isär osv. Men fick till några bra!
Sen körde vi en helt galen amrap med hantel-snatchar och hopprep. Jag som körde på näst lättaste nivån körde med hantel på 7 kg och hoppade single unders. Man skulle göra 2-4-6-8-10-12-14-16-14-12-10-8-6-4-2 snatchar varvat med dubbla antalet hopp med hopprepet. Så 2 snatchar, 4 hopp, 4 snatchar, 8 hopp osv. Det som gjorde det galet var målet att hinna alla på 12 min! Jag hann bara precis börja på 10:an på vägen ner.
Som helt vanlig gymmare så begriper jag inte hälften men det låter fräsigt, tungt och roligt
Det är en bra sammanfattningSom helt vanlig gymmare så begriper jag inte hälften men det låter fräsigt, tungt och roligt
Foamroller ska inte göra ont, inte mer än vanlig massage. Så skippa den skulle jag säga.Alltså ajaj vilken träningsvärk, är inne på andra veckan med den här omgången träning. Jag har så ont i princip överallt. Fick en foamroll av min pojkvän och den är brutal. Det gör så ont att jag vill börja gråta men tänkte att den skulle vara bra för musklerna.
Vilodag från träningen idag. Men jag står på reservplats 3 till ett boxpass imorgon kväll och hoppas 3 hoppar av för jag vill slå på något och ta ut mig rejält
Blir att fixa ärenden och städa och promenera idag.
Aha, jag trodde det var så det skulle kännas. Men den var brutal. Då skippar jag den den till någon period när musklerna inte är så ömma.Foamroller ska inte göra ont, inte mer än vanlig massage. Så skippa den skulle jag säga.
Är det någon som har ett tips på en träningsapp, gärna med träningsprogram (gym) man kan följa? Har insett att jag inte riktigt vet vad jag håller på med
Vill gärna ha något där man fylla i vad man gjort, typ checka av. Men allra mest vill jag ha tips, typ "gör fem sådana, sju av de, se lagom förvirrad ut" ^^