Alltså det här med att lyssna på kroppen - hur gör man? Vad ska man lyssna efter?
Var på en hälsotest via jobbet i veckan och fick just det rådet. Mkt pga min sjukdom, eftersom sköterskan som höll i detta har en dotter med samma sjukdom. Och för första gången hör jag en vårdanställd erkänna att det är en svårbehandlad sjukdom. Wow liksom. Nåväl, poängen var att man inte ska träna för hårt och för mkt och att man ska välja sina träningsdagar efter dagsform. Jag känner bara... Eh, om jag skulle känna efter så skulle jag aldrig träna
Träna är liksom nåt jag gör på rutin och för att man ska. Lite samma är det ju med att betala räkningar, städa osv. Idag var jag ute på en joggingrunda och jag kände mig inte alls i form för det, men imorgon ska det ju vara snöblandat regn och jag ska dessutom jobba så alltså fick det bli idag. Jag är ju nöjd med det, att det blir av. När jag lyssnade på kroppen blev det ju ett träningsuppehåll på ca 2 månader och ja, jag har ju ännu inte kommit tillbaka ffa med styrketräningen.