Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utfall! Kan göras på många olika sätt.Vad har ni för bra tips på benövningar? Jag har en skivstång + 2x10kg, 2x5kg och 2x3kg, några lätta hantlar och gummiband. Jag kan typ squats i olika former. Några tips?
Jag skulle också säga utfall - bulgariska är min favorit. Sen vet jag inte om du räknar in split squats bland de squats du redan har koll på? De brukar vara väldigt effektiva för framförallt lårmusklerna tycker jag. Sedan hip thrusts om jag skrev om i mitt inlägg ovan, de tar iofs mest i rumpan men också mycket i baksidan av låren.Vad har ni för bra tips på benövningar? Jag har en skivstång + 2x10kg, 2x5kg och 2x3kg, några lätta hantlar och gummiband. Jag kan typ squats i olika former. Några tips?
Mitt bästa tips är tåhävningar, ett ben, rätt hållning, lååångsamt nedåt. Ska bränna på baksidan, rumpa till ankel (annars får du justera hållningen). För mig är 15x3 på varje fot braVad har ni för bra tips på benövningar? Jag har en skivstång + 2x10kg, 2x5kg och 2x3kg, några lätta hantlar och gummiband. Jag kan typ squats i olika former. Några tips?
Vad har ni för bra tips på benövningar? Jag har en skivstång + 2x10kg, 2x5kg och 2x3kg, några lätta hantlar och gummiband. Jag kan typ squats i olika former. Några tips?
Vet inte vad det är men ska kollas upp!Jag gillar frivändningar med skivstång.
Takhöjden i mitt källargym räcker precis till, men jag måste hålla koll på var jag står, har hänt fler än en gång att jag har krossat det där runda lamphöljet
Fast om du har yogamattan så kanske den inte uppför sig som träningsmattanFasen. Jag har inte märkt att den töjs eller flyttar sig Måste nog bli lite mindre stillsam
Finns många bra varianter på YouTube!Vet inte vad det är men ska kollas upp!
Jag hemmatränar med Chloe Ting och hon har en hel del övningar just för ben, med och utan vikt, finns hela träningsfilmer som är just ben /rumpa och iaf jag får en märkbar skillnadVad har ni för bra tips på benövningar? Jag har en skivstång + 2x10kg, 2x5kg och 2x3kg, några lätta hantlar och gummiband. Jag kan typ squats i olika former. Några tips?
Kollade nu och det är för mycket "loose weight" och "tiny waist" för min smak men tack ändå.Jag hemmatränar med Chloe Ting och hon har en hel del övningar just för ben, med och utan vikt, finns hela träningsfilmer som är just ben /rumpa och iaf jag får en märkbar skillnad
Ah, det har hon förklarat med att hon väljer utifrån vad folk söker på, hon är ärlig iafKollade nu och det är för mycket "loose weight" och "tiny waist" för min smak men tack ändå.
Lunchträning igår. Sprang mina två intervaller på bandet (gå 1 min springa 2 min i totalt 10 min) och sen mitt rehabprogram. På kvällen red jag två hästar.
Tejp inköpt och chansade på en enkel tejpning från tuben, i vetenskapens namn så tejpade jag bara ena benet så jag kan jämföra med det otejpade om några dagar initialt inbillar jag mig lite lindring iaf. Blir spännande att se hur det går. Tack för tipset!