Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"It takes ten years just to get that stinking leg up, and then five more to make it not look like shit." Men kul att du är på det ändå!Jag tappade programmet rätt fort, marklyft och knäböj och inga vikter var ingen vinnande kombination. Har däremot gjort baletttjohot som Nahar tipsade Monster om några gånger och är otroligt fascinerad över att lite benvift(för mig alltså, fattar att det är värre när man kan) kan vara så otroligt jobbigt Och några dagar några deadbugs och höftlyft tills mjölksyran sätter in bara för att krama ur lite liksom. Fortfarande jobbigt att få puls gick raskt ner på stan(typ 20 min) och det gick bra, men halvvägs hem började det bli riktigt tungt. Känns som jag inbillar mig att astma känns. Tror jag ska kolla upp det när covid lugnat sig om det inte släpptdå.
Håller med och ska försöka få till en vettig utbrytning nu!Vet att dessa trådar hette "kost" också förut, men funderar på om kost inte är bättre att ta i en egen tråd? När ämnet döljs i evighetstrådar riskerar ju intresserade att missa, när ämnen i fråga inte är evighetstrådens huvudsakliga fokus. Sen är det ju triggande för en del med "nyttighetsdiskussionen" och då är det ju också en fördel om det tas i en egen tråd med passande rubrik.
Jag använder en bra yogamatta, den ligger helt stilla vad man än gör! Har inte koll på vad som finns bland vanliga träningsmattor tyvärr.Är det någon här som har tips på en riktigt bra träningsmatta?
Vill inte gå till gymmet i dessa tider så köpte mig en matta för hemmaträning.
För att inte kroppen ska ta stryk blev det en 15mm
Problemet är för det första att mattan inte ligger still. 10 situps och mattan har flyttat sig 50cm
Det andra är att den sträcker ut sig. Många plankövningar går inte att göra för mattan blir längre och längre, jag drasar ju i backen ganska fort. Det tar en del på motivationen om man säger som så..
Tips på den ultimata träningsmattan mottages alltså tacksamt
Är det någon här som har tips på en riktigt bra träningsmatta?
Problemet är för det första att mattan inte ligger still. 10 situps och mattan har flyttat sig 50cm
Det andra är att den sträcker ut sig. Många plankövningar går inte att göra för mattan blir längre och längre, jag drasar ju i backen ganska fort. Det tar en del på motivationen om man säger som så..
Det är deras träningsmatta jag har, rekommenderas inteJag har Rustas yogamatta, den billigaste. den är lite klibbig så den ligger still. Men det är jäkligt tunn. Brukar vika den tredubbel, eller ha en ryamatta under. Den får duga tills den är slut, så jag mottager oxå gärna tips på bra billiga mattor...
jag har haft träningsmatta/yogamatta i kork, rekommenderar det! Töjer sig inte alls och den låg stadigt för det jag gjorde i alla fall (planka, situps, sånt enkelt)Är det någon här som har tips på en riktigt bra träningsmatta?
Det är deras träningsmatta jag har, rekommenderas inte