Åh
De fanns inte på mitt netto alls i fredags
Jag är GLAD att Netto inte finns här, det verkar livsfarligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh
De fanns inte på mitt netto alls i fredags
Jag ska nog inte köpa något alls till trädgården i år, inte från Netto, inte från någonstans.
Tja, lite kan ni ju tro på det Som en uppbyggande faktor för mig liksom. Men det är klart, Valpus kanske mister intresset för avancerad trädgårdsskövling - eh, skötsel, menar jag - framåt juni, juli sådärOch det ska vi tro på?
Min skogsklematis, som alltså är nedklippt, har bara precis börjat få små bladknoppar, samtidigt som min alpklematis som sagt står i blom. Det behöver alltså inte alls vara kört med dina nedklippta! Hav förtröstan!Såhär långt har min alpklematis kommit (Albina plena). Resterande blad håller sig till knoppstadiet ännu och blomning är långt borta. Jag vägrar tro att Stockholm är zon 2, då skulle det inte se ut såhär väl?
Dessutom är det två av mina andra klematisar (klippgrupp 3 och alltså nyligen nedklippta) som fortfarande inte visar några som helst livstecken, så jag börjar tro att de faktiskt dött under vintern. De överlevde förra vintern så det känns jättekonstigt.
Tack, jag håller tummarna och ska försöka ha tålamod! Men jag ser heller inga livstecken från en massa av de perenner jag planterade förra året, så tråkigt! Löjtnantshjärta, stjärnflocka mfl. Vill ju ha sommar nu!Min skogsklematis, som alltså är nedklippt, har bara precis börjat få små bladknoppar, samtidigt som min alpklematis som sagt står i blom. Det behöver alltså inte alls vara kört med dina nedklippta! Hav förtröstan!
Vi har frost och minusgrader var och varannan natt fortfarande, så det är kanske inte så konstigt att inget vill växa...Mina clematiser har mot alla odds(!) överlevt asens senaste härjningar, en liten stängel var har de men de är fortfarande så små att de knappt syns om man inte gör som jag, trycker ner hela ansiktet i markhöjd med en lupp. Dock har vi haft frost här för första gången på hur länge som helst, så de lär väl ha frusit ihjäl nu istället
Planterade en klematis i höstas, sen kom morsans hund på besök och grävde upp hela den rabatten men nu ser jag att där kommer små små blad ur jorden så han fick nog inte död på hela iafMin skogsklematis, som alltså är nedklippt, har bara precis börjat få små bladknoppar, samtidigt som min alpklematis som sagt står i blom. Det behöver alltså inte alls vara kört med dina nedklippta! Hav förtröstan!
Du tänker fel,jag ska straxt visa hur man gör med växter o valpar.Jag ska nog inte köpa något alls till trädgården i år, inte från Netto, inte från någonstans. Så det är ett tips; skaffa valp som botemedel mot växtinköpslusta
Det finns en anledning till att vi på sommarstället kommer sätta staket runt landen och att vi hemma kommer fixa nät över pallkragarna.....Jag ska nog inte köpa något alls till trädgården i år, inte från Netto, inte från någonstans. Så det är ett tips; skaffa valp som botemedel mot växtinköpslusta
Vad du hoppasTja, lite kan ni ju tro på det Som en uppbyggande faktor för mig liksom. Men det är klart, Valpus kanske mister intresset för avancerad trädgårdsskövling - eh, skötsel, menar jag - framåt juni, juli sådär
Inte en tam sällskapskanin gissar jagDen här bilden fick jag på jobbet idag. Mitt blodtryck steg si så där 300%... De små asen har ynglat av sig dessutom såg jag igår.
Inte en tam sällskapskanin gissar jag
Vilken söt!Den här bilden fick jag på jobbet idag. Mitt blodtryck steg si så där 300%... De små asen har ynglat av sig dessutom såg jag igår.