Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ponnyn ser lite stel ut men går med de andra utan problem.

Jag är också lite stel typ.

Inga stygn men massor av tejp och allting vätskar sig och rinner. Apäckligt. Armbågen är bara jätteblå och svullen men ingen fraktur eller så.

Har jag tur läker det utan komplikationer men det kan bli infekterat, fick ingen förebyggande antibiotika och det känns bra.

Husse var jätterädd stackarn.
Fy vad otäckt! :eek:

Fy vad otäckt! :eek:

Jag tror det var värst för husse på marken.

Och jag har galet ont av skrubbsåren men det kommer ju gå över. Det som hjälper bäst är att promenera men jag skulle behöva sova lite middag.

Ponnyn är svullen lokalt över sina sår men i övrigt som vanligt.

Underarmen och armbågen är nästan svarta :D Och gör inte ont alls.

Har gjort det en gång på den och då blev det bättre-tillfälligt.
Men nu vågar jag inte göra det igen. :crazy:
Man kan behöva göra det flera gånger ibland innan det blir helt bra. och då sitter det som berget :p Jag gjorde två gånger på min med några veckors mellanrum och nu har det funkat i snart 5 år så :) Jag har gjort det på min förra bil med. Pappa jobbar med bilar och han är den som sagt att vi kan göra så i stället för att lägga dyra pengar på min lilla bil ;)

Hehe jag kommer att tänka på när syrran och jag skulle täta den gamla saaben med äggvita:D
Fast den hade ju ett läckage som läckte ju in i bilen. Mkt, fy :yuck:

Tiden går så fort! Jag har haft mitt körkort i 3 år och 4 månader!:eek:
Kändes som att det var i går man tog det!

Jag börjar bli gammal!:arghh:

Visst går tiden i en hiskelig hastighet. Fattar inte vad det senaste året har tagit vägen liksom min semester??? Jag har snart haft tre veckor, tur jag har tre kvar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 588
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar