Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sonic, lider med dig! :(

VV håller tummarna för att det löser sig för min vän med ny lägenhet så han slipper bli hemlös 1/8 :( Och så är jag sjukt trött idag trots att jag sov 8 timmar, ser verkligen inte fram emot 2 nattpass till.
Var bor din vän? Hoppas han hittar något...

Mitt brandlarm gick nu för en stund sen. Hittar inte varför så antar att den bara hade lust? Såg igår att den blinkade snabbt en stund för att sen vara normal o blinka nån gång ibland men den kanske brukar göra så. Fick en ny tidigare i år så borde ju inte vara batterier

Mitt brandlarm gick nu för en stund sen. Hittar inte varför så antar att den bara hade lust? Såg igår att den blinkade snabbt en stund för att sen vara normal o blinka nån gång ibland men den kanske brukar göra så. Fick en ny tidigare i år så borde ju inte vara batterier

Byt batteri för att testa. Du vet ju inte om det var ett fräscht batteri i den när du fick den, eller om det var ett batteri av bra kvalité.

@EmmaW han bor i Blekinge, det är lite "problem" kring det så jag har lovat att vara borgenär åt honom, men det bostadsbolaget har bara en person som jobbar med detta och som nu är på semester i 4 veckor, och ingen annan kan tydligen ordna det. så jävla illa. Och det andra bolaget verkar inte godkänna borgenärer.

Har mailat Bariatric Center Stockholm för att se om det går att få en valfrihetsremiss till de. Det är lite oklart exakt hur det fungerar. Men de har ingen kö och då kanske jag kunde få opereras redan 18 aug eller däromkring :D

Tydligen finns en oskriven regel att 30-skyltarna inte gäller när förskola och skola är stängt.
Suck vilka dårar.....
Hoppas de blir av med kortet

Varit på Börjes i Tingsryd med syrran.
Makalöst mycket folk! Fick vänta på att få in räkmackorna. Men de är goda för 25 kr st.

Byt batteri för att testa. Du vet ju inte om det var ett fräscht batteri i den när du fick den, eller om det var ett batteri av bra kvalité.
Den roade sig med att tjuta igen när klockan var runt 10-11 så då åkte den ner och ligger nu på bordet i ett par delar ;)
ett nytt batteri är inköpt.

min förra brandvarnare började tjuta vid 4-5 tiden (eller pipa snarare för att varna för lågt batteri) och jag hittade inte hur man fick av skiten (en liten grej man skulle dra ut..) så jag ringde mamma den gången.. denna nya har iallafall en knapp att trycka på för att få tyst på den :P

Svårt att fatta ett bra beslut.
Ska be om ett par dagars betänketid och åka och kolla in huset lite närmare.
Ska jag bo kvar i lägenheten måste jag försöka boa in mig mer.
Trivs inte riktigt som det är nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 592
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar