Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat till 23, sen till stallet och fixa hästarna och nu äntligen hemma. Rastat och utfodrat hunden, lekt och myst massor med kattungarna och äntligen en stund för mig själv :)
Ibland är det helt enkelt extra skönt att komma hem :love:

Alltså grannarna ger sig verkligen inte...
Så nu skrev jag ett inlägg om att de kanske ville ha kvitton på mina senaste inköp och att jag fick hästar gratis förr och det måste ju varit nåt lurt med det också då, för hästar är dyrare än kaniner.

Så nu skrev jag ett inlägg om att de kanske ville ha kvitton på mina senaste inköp och att jag fick hästar gratis förr och det måste ju varit nåt lurt med det också då, för hästar är dyrare än kaniner.
Men!:eek: Jösses alltså! De har ju problem!

Sitter och kollar på en dokumentär om SeaWorld och deras späckhuggare. Fy fan säger jag bara! :cry:

Jag är :rage: på hon som haft kattungarna fram till nu...
Jag är :rage: på fd bästa vännen som fortfarande snackar skit och svartmålar mig bäst hon kan överallt...
Jag är :rage: på mig själv för att jag inte tar tag i (vill inte igentligen) och säger upp ena jobbet och sliter ut mig totalt...

Jag är så galet trött :meh: efter att i natt ha varit en studsmatta, en racerbana, byte och blivit grundligt tvättad i ansiktet av dom som tur är vrålsöta kattungarna :p:love:

Sonic, lider med dig! :(

VV håller tummarna för att det löser sig för min vän med ny lägenhet så han slipper bli hemlös 1/8 :( Och så är jag sjukt trött idag trots att jag sov 8 timmar, ser verkligen inte fram emot 2 nattpass till.

Låter som att det är mer än en hund begraven här?
Grannarna som tidigare var dina bästa vänner har gjort en tvärvändning och helt förändrats. Låter som att något har hänt?

Det är ju det jag inte vet @Fan of Bill
De blev så här efter påsk när jag inte var hemma.
Och jag har ingen aning.
Men jag har inte lagt energi på det heller, men nu när de öppet tjafsat på fb får de skylla sig själv.

Vet inte om det blev så för att jag frågade om kaninvakt och ena grannen ljög om varför den inte kunde istället för att bara säga att den inte ville.
Sen fixade jag det med hjälp av en annan kompis och det passade väl inte då.

Min mage har rasat totalt.
Om det inte lugnar sig tills imorrn kan jag inte åka och handla,
Kan liksom inte lämna toan typ.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 592
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V