Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis avslutat världens absolut sämsta pass på jobbet pga av en kollega som lämnat mig i sticket totalt vilket resulterat i att jag har gjort bådas jobb medans han dricker kaffe och går ut och röker och det här är inte första gången men i dag satt jag ensam med tre olycksfall plus hans jobb pga av honom I morgon blir det ett samtal till chefen ....
Har du ingen Dimor/Imodium hemma?Alltså min mage vill verkligen inte.
Varje gång jag tror att nu har det gett sig så haha liksom...
Suck
Jag har precis avslutat världens absolut sämsta pass på jobbet pga av en kollega som lämnat mig i sticket totalt vilket resulterat i att jag har gjort bådas jobb medans han dricker kaffe och går ut och röker och det här är inte första gången men i dag satt jag ensam med tre olycksfall plus hans jobb pga av honom I morgon blir det ett samtal till chefen ....
Laga själv med kylarcement? Bara att hälla i hur enkelt som helst
Usch måste lämna in bilen till verkstad snarast. Det är ju kylarläckage på den
Det där lät inget roligt men tur ändå, det kan gå så illa med skenade häst och vagnPonnyn ser lite stel ut men går med de andra utan problem.
Jag är också lite stel typ.
Inga stygn men massor av tejp och allting vätskar sig och rinner. Apäckligt. Armbågen är bara jätteblå och svullen men ingen fraktur eller så.
Har jag tur läker det utan komplikationer men det kan bli infekterat, fick ingen förebyggande antibiotika och det känns bra.
Husse var jätterädd stackarn.