Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig ledsen
Har också varit ute på en 7 km runda! Måste ju börja jobba upp knäna så att jag kan börja springa igen!
Haha nej! Man måste bara bygga upp flåset sakta men säkert!Jag tror inte jag klarar springa, jag tror jag dör då!
Haha nej! Man måste bara bygga upp flåset sakta men säkert!
Intervaller är bra! Jag brukar intervallträna i backe hemma i Sverige. Då dör jag!Jag var på G i våras, men blev sjuk i diverse influensor. Och tappade flåset helt! Men då sprang jag intervaller!
Verkligen VV: Hör jag ordet kalops måste jag ALLTID tänka på Rikard Palm från SVT; Ekonomisk kalops.. eeeeh, kollaps!Ätit supergod kalops och färska rödbetor till
Sen en dammsugare och lakritsplopp till efterrätt.
Varför ifrågasätter dem priset? De har väl dem inget med och göra!Grannarna undrats vad jag gav för kaninen och ifrågasätter priset.
Jag har kvitto men fan tänker inte visa det inte
Det har dem inget med att göra! Det är din ensak! Folk alltså!De har en massa konstiga idéer.
Jag frågar inte dem vad olika saker kostat, men så fort jag köpt eller fått nåt och postar på fb så ska det ifrågasättas.
Nej kattungarnaÅnej... Rör det hästen?