Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Knuffas runt var väl inte min uppfattning när jag pluggade. Men på Universitetet förväntas du ta reda på saker själv. Iofs företrädesvis via kurshemsidor och dylikt. Men det var inte så att det skickades ut någon info direkt till studenterna mer än möjligtvis i absolut nödfall.
Jag vet ju att man ska göra i stort sett allt själv, men ibland blir jag så stressad över det också!
Men då vet jag att det är normalt!:p

Tack för att ni delar med er :love:
Sätter nog lite väl höga krav på mig själv ibland och det känns skönt att höra att det är fler som inte kanske orkar/ klarar heltid.

Har precis pratat med min chef om händelserna på jobbet och Vilken back up!:bow: Hon tar tag i det hela direkt och ska se till att det inte upprepas :up: Känns bra igen nu , satan jag kommer ju aldrig vilja säja upp mig nu :rofl:

För en timme sedan så vaknade jag upp av att lilla Liza lät konstigt, mindre än en minut senare är hon död. Det var inte såhär det skulle bli! Vi skulle bo ihop i minst 10 år till! Livet är orättvist!

Märkte ingenting inatt, hon var som vanligt, lekte, skulle upp i ansiktet när jag åt, försökte äta upp godispappret, körde in tassen och skulle hjälpa mig välja godis i godispåsen. Var som vanligt när jag gav henne mat innan jag gick och la mig. Inte ett ögonblick att jag trott hon var sjuk. Nåja, jag var iaf hemma när det skedde, så jag inte var i Göteborg eller på jobbet. Fick stackars tjejen på Folksam att nästa gråta också när jag ringde och sa upp försäkringen. Känns dock så ovärdigt att ha henne inlindad i en filt i frysen för jag inte kan åka och begrava henne förrens på söndag.

@Got2Be Ja det är det, jag borde försöka sova, för jag ska jobba inatt. Nåja, allt går på ren vilja.
Jag ska åka hem till pappa och begrava henne, dels ligger alla mina andra djur där och så har hon i perioder bott där (mamma erbjöd att jag kunde få begrava henne hos dem, men det känns fel).
Jo, jag vet att de gör det, och det är ju bättre i frysen än i värmen så hon fortfarande är "fin" på söndag. Är nog mest för jag fortfarande är "chockad" som jag tar "illa" vid mig.

@Got2Be Ja det är det, jag borde försöka sova, för jag ska jobba inatt. Nåja, allt går på ren vilja.
Jag ska åka hem till pappa och begrava henne, dels ligger alla mina andra djur där och så har hon i perioder bott där (mamma erbjöd att jag kunde få begrava henne hos dem, men det känns fel).
Jo, jag vet att de gör det, och det är ju bättre i frysen än i värmen så hon fortfarande är "fin" på söndag. Är nog mest för jag fortfarande är "chockad" som jag tar "illa" vid mig.
Om dina andra djur ligger där tycker jag att det är fint om du begraver henne där också!
Du får vara chockad! Kram på dig! Försök sova lite!

Åh så sorligt...
Jag har gjort på samma sätt.. begravit mina djur under samma träd.

För en timme sedan så vaknade jag upp av att lilla Liza lät konstigt, mindre än en minut senare är hon död. Det var inte såhär det skulle bli! Vi skulle bo ihop i minst 10 år till! Livet är orättvist!
Men fy så sorgligt:( Stor kram !
Förstår känslan av frysen men det är nog det bästa just nu i värmen men förstår också att det känns fel. Det är nog chocken som inte riktigt släppt än.

Tog en halv evighet att väcka ungen idag.
Själv har jag huvudvärk av sömntabletterna.
Har ju haft uppehåll på dem ett tag så blir lite seg när jag tar dem :)
Imorrn ska vi spela minigolf :)

Vilket jävla skitpass på jobbet igen :(
Jag är schemalagd tre tillfällen till månaden ut. Sen får det faktiskt räcka. Jag har ingen lust att ha det så här! :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 584
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar