Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gick upp,gjorde mig i ordning, gick ut och satte mig i bilen för att åka till jobbet och där tog det stopp....

@EmmaW vad har hänt?

VV var svårt att gå in nu efter jobbet. Ödsligt och alldeles tomt :( Men ska åka till katthemmet nästa söndag och se om det kanske finns en ny liten pälskling som man kan tinga.

@Sonic76
@_husmusen_

Jag kunde inte förmå mig att starta bilen, jag är verkligen helt slut i kroppen och huvudet. :( så jag är hemma i dag...Jag tror att jag pressat mig själv för hårt och att det helt enkelt blev för mycket med dom dåliga passen på jobbet som tog min sista energi.
Har sovit några timmar nu men fortfarande helt slut, har så många tankar och funderingar och ingen att bolla med och jag själv är visst inte mycket att hänga i granen just nu :crazy:

Vi har det också FÖR varmt och har haft det nu i ett par dagar!
Det går inte och äta eller vara ute! Eller jo, en då lämnar man typ spår av svett efter sig!:p
Pallade inte att rida, så hästen blev istället ordentligt rengjord!

Blä säger jag bara. Hur kul var det när klänningen jag tänkt ha på bröllopet jävlas med dragkedjan:rage:
Slutade med att den gick sönder. Kul på en oanvänd klänning och dyr dessutom.
Fick ta en annan, suck:arghh:

Jag sitter och funderar på hur jag bäst ska packa ner vinflaskorna i väskan så att dem är bäst skyddade!
Vill ju inte ha rödvin i hela väskan när jag kommer fram!:rofl:

Jädrar vilket åskväder vi haft här! O_o Riktigt trevligt, årets bästa hittills :up:
Skulle vara skönt med lite sånt nu! Fast imorgon och på måndag har dem gått ut med varningar, så det kan ju bli rätt kraftigt!

Hur är vädret överlag just nu i Sverige runt Stockholms-trakten? Vad har jag och förvänta mig när jag kommer hem?:D

Har varit och handlat lite mjölk och lördagsgodis.
Börjar fundera på om jag gått miste om en toppenkarl men har ju den andra jag ska dejta ju :)
Haha livet är svårtsvårt

@EmmaW jag är kanske inte så kul att prata med, men släng ett pm här eller på fb om du vill. Lyssna kan jag alltid även om jag kanske inte har så vettiga svar.

@Got2Be min mamma är i sthlm just nu, har åskat idag men nu klarnade det upp och varmt var det också sa hon :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 583
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar