Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ha ett annat jobb. Lärarlegitimation är avklarad så nu kan jag pusta ut för den. Jag är så trött på´t så jag vill nog byta bransch!

Lagar mat och städar. I kväll kommer en och kollar på lägenheten och med lite tur betyder det att jag slipper dubbla hyror så hoppas hoppas! :nailbiting:

Solen steker här med! :cool:

Satt precis och kollade upp tågtider från Stockholm hem till mig.
Är det så värdelösa tågtider i Stockholm?:eek: Det är ju helt sjuka tider!
Ca 40 och 60 minuter mellan varje avgång, en gång bara 15 min och sen helt plötsligt nästan 2 timmar!:nailbiting:
Inte konstigt att folk inte pendlar i Sverige eller har jag bara blivit bortskämd?

På högskola/universitet 2,5 år bara. Jag tycker om att lära mig saker, men är för rastlös och odisciplinerad.
Jag kan förstå det. Jag hade en svacka redan första terminen nu!:rofl: Får se hur dem resterande terminerna går!:cautios:
Men därför har jag planerat att fara runt som fasiken i Sverige nu så att jag har lust att sitta tyst och lugn och plugga till hösten!:D

Jag kan förstå det. Jag hade en svacka redan första terminen nu!:rofl: Får se hur dem resterande terminerna går!:cautios:
Men därför har jag planerat att fara runt som fasiken i Sverige nu så att jag har lust att sitta tyst och lugn och plugga till hösten!:D

Själv har jag bilat 350 mil med två barn de senaste två veckorna, och har 100 mil kvar. Men motivationen lyser fortfarande med sin frånvaro :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
763
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 581
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar