Jag vill ha ett annat jobb. Lärarlegitimation är avklarad så nu kan jag pusta ut för den. Jag är så trött på´t så jag vill nog byta bransch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åska igen!
Vad behöver man göra i Sverige för att få lärarleg.?Jag vill ha ett annat jobb. Lärarlegitimation är avklarad så nu kan jag pusta ut för den. Jag är så trött på´t så jag vill nog byta bransch!
Fast jag tar tillbaka det snabbt som attan. Ska ut och hänga tvätt nu så den är säkert snart torrVa fan! Här gassar solhelvetet utan pardon!
Jag vill ha ett annat jobb. Lärarlegitimation är avklarad så nu kan jag pusta ut för den. Jag är så trött på´t så jag vill nog byta bransch!
Vad pluggar du?Jag vill också ha ett jobb, så jäkla less på att plugga.
Vad pluggar du?
Ballt! Men du, ett år går så vansinnigt fort!Jag sätter ihop min egen examen i psykologi mot rekrytering och projektledning. Har ett år kvar.
Ballt! Men du, ett år går så vansinnigt fort!
Hur lång tid har du pluggat nu sammanlagt?Inte tillräckligt. Skulle vilja ha ett jobb, ett år eller två, och få tillbaka motivationen. Så vansinnigt svårt bara.
Hur lång tid har du pluggat nu sammanlagt?
Jag kan förstå det. Jag hade en svacka redan första terminen nu! Får se hur dem resterande terminerna går!:cautios:På högskola/universitet 2,5 år bara. Jag tycker om att lära mig saker, men är för rastlös och odisciplinerad.
Jag kan förstå det. Jag hade en svacka redan första terminen nu! Får se hur dem resterande terminerna går!:cautios:
Men därför har jag planerat att fara runt som fasiken i Sverige nu så att jag har lust att sitta tyst och lugn och plugga till hösten!