Vad innebär examen då?Till 1/7 i år var man tvungen att göra ett introduktionsår motsvarande att det var heltid annars blev tiden längre som i mitt fall. Nu krävs bara en examen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad innebär examen då?Till 1/7 i år var man tvungen att göra ett introduktionsår motsvarande att det var heltid annars blev tiden längre som i mitt fall. Nu krävs bara en examen.
Att du läst klart ett lärarprogram med inriktning mot nåt, antingen ämnen eller årskurserVad innebär examen då?
Oj, vilket oväntat ämne. Kul!Jag pluggar Germanistik. Alltså typ tysk språk-och litteraturvetenskap!
Okej! Tack!Att du läst klart ett lärarprogram med inriktning mot nåt, antingen ämnen eller årskurser
Hehe, vad hade du förväntat dig?Oj, vilket oväntat ämne. Kul!
Vad innebär examen då?
Syns blodsmittor så snabbt på blodprov? Måste man inte vänta några veckor innan man tar provet?Satt en använd kanyl i fingret så nu sitter jag på sjukhuset för att lämna blodprov och sen följer en låååång väntan.....
Borde inte vara nån fara men klart att det inte känns helt okej förrän jag får svaret
Man tar prover på både mig och den andra patienten. Skulle det inte visa nåt på patient så behöver jag inte ta nya prover om 4 månader.Syns blodsmittor så snabbt på blodprov? Måste man inte vänta några veckor innan man tar provet?